Den elektroniske producer og sanger Porter Robinson vender tilbage til Store VEGA i 2025

VEGA og Live Nation præsenterer

PORTER ROBINSON: SMILE! :D WORLD TOUR

SPECIAL GUEST: UNDERSCORES

26. FEBRUAR 2025

STORE VEGA

PORTER ROBINSON ANNONCERER

“SMILE! :D WORLD TOUR”

70+ SHOWS I 2024-2025 INKL. STORE VEGA

NYT ALBUM “SMILE! :D” UDE 26. JULI VIA MOM+POP

BILLETTER KAN KØBES PÅ PORTERROBINSON.COM

Den GRAMMY-nominerede artist, Porter Robinson, annoncerer sin kommende verdens-tour på tværs af fem kontinenter, inkl. shows i 30+ byer i Nordamerika, Europa og Asien. Touren er i anledning af hans kommende tredje studiealbum ”SMILE! :D”, der udkommer 26. juli via MOM+POP. Forudbestil her.

Porter Robinson vil have en helt ny live produktion med på touren, som består af et fuldt live band, hvilket er et format han havde eksperimenteret med på sin egen udsolgte Second Sky festival og da han spille på main stage på Coachella i 2023. På den europæiske del af touren vil underscores være med som support.

The SMILE! :D World Tour starter den 29. august i Boston og rammer anerkendte koncertsteder undervejs, herunder Forrest Hills i New York den 31. august og Hollywood Bowl den 11. oktober, før den begiver sig ud på en asiatisk del, der strækker sig over 9 byer fra november 2024. Porter afslutter touren ved at rejse gennem 8 lande i Europa i løbet af februar og marts 2025, inklusive et stop ved det prestigefyldte Brixton Academy i London, og selvfølgelig Store VEGA, hvor han også gav en udsolgt koncert i 2022. Datoer i Australien og Latinamerika vil også snart blive annonceret. Se tour-oversigt i nedenstående.

Presale starter tirsdag 30. april. Fans kan registrere sig for tidlig adgang til billetter på porterrobinson.com. Live Nation presale starter ligeledes 30. april. For mere info om touren og billetter kan man besøge porterrobinson.com.

Touren vil også tilbyde en række forskellige VIP-pakker og oplevelser til fans. VIP-pakker kan inkludere premium billetter, eksklusiv adgang til VIP-lounge, adgang til en VIP-bar, tidlig indgang til spillestedet, mulighed for at købe merchandise før showet, specielt designede gavegenstande og mere. Indholdet af VIP-pakker varierer afhængigt af det valgte tilbud. For mere information, besøg vipnation.com (Nordamerika) eller vipnation.eu (Europa).

Om Porter Robinson:
I en alder af 18 år brød den North Carolina-baserede producer og sangskriver igennem på musikscenen med en kompleks og bombastisk form for electro-house. Efter den store succes med sit debutalbum Worlds fra 2014 udgav Porter den guldcertificerede single "Shelter" med Madeon i 2016, efterfulgt af en Shelter Live Tour, der strakte sig over 43 datoer og fire kontinenter. Året efter begyndte Porter at udgive musik under et nyt alias, Virtual Self, hvilket førte til hans første GRAMMY-nominering for BBC Radio 1-hit-singlen "Ghost Voices".

I 2019 afholdte Porter den første Second Sky Festival, hvor alle 30.000 billetter til den todages festival blev udsolgt på en enkelt dag. Både i 2020 og 2021 afholdt Porter Robinson udgaver af sin virtuelle festival Secret Sky, hvor han samlede over 6 millioner seere i alt, og som blev anerkendt som den mest sofistikerede virtuelle festival på det tidspunkt. Senere i 2021 vendte Second Sky Festival tilbage til Bay Area efter udgivelsen af Porter Robinsons andet album Nurture, hvor der blev solgt 40.000 billetter på en enkelt dag. Umiddelbart efter solgte Nurture Live North American Tour over 150.000 koncertbilletter og var den højest indtjenende elektroniske tour i 2021. I 2022 udgav Robinson i samarbejde med Riot Games "Everything Goes On", som ramte mere end 100 millioner globale streams. Senere på året debuterede han med en af to eksklusive fulde live-band-optrædener, først ved Second Sky 2022 og igen i 2023 på Coachella Main Stage.

Billetsalget starter 3. maj kl. 10:00 via livenation.dk, vega.dk og ticketmaster.dk

Der vil være Live Nation presale 30. april kl. 10:00 på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

SMILE! :D World Tour datoer:

August 29, 2024 - Boston, MA - MGM Music Hall at Fenway

March 7, 2025 - Manchester - Albert Hall

March 8, 2025 - Glasgow - SWG3 Galvanizers

March 10, 2025 - Dublin - 3Olympia Theatre

LIVE NATION ANNONCERER CONCERT WEEK 2024 MED BILLETRABATTER OG KONKURRENCER TIL NOGLE AF ÅRETS STØRSTE KONCERTER2.5.2024 12:00:00 CEST | Nyhed

I dag annoncerer Live Nation Concert Week 2024, den årligt tilbagevendende fejring af koncerter og live-oplevelser, der byder på aktiviteter i mere end 20 lande verden over i en hel uge. I Danmark løber Concert Week af stablen fra mandag 6. maj til søndag 12. maj 2024. Live Nations Concert Week hylder live-musikken ved at tilbyde fans eksklusive rabatter, konkurrencer og sætter fokus på Live Nations forskellige shows. I år fejrer Live Nation 10-års jubilæum for Concert Week i USA, og i Danmark er det tredje gang, at initiativet finder sted i. Her kommer Live Nation til at give tilbage til fans med særlige tilbud og konkurrencer i forbindelse med Concert Week. Man kan besøge www.livenation.dk/concert-week for at se de forskellige tiltag og konkurrencer gældende for Danmark. Dette vil bl.a. bestå af rabatbilletter* på udvalgte koncerter, konkurrencer, hvor man bl.a. kan vinde festival- og koncertpakker, samt mulighed for at vinde dette års hovedpræmie: et Live Nation årskort, der giver a