Tilbagekaldelse: Vigtig kundeinformation vedrørende mærkevaren ”Yayla Sucuk” 250 g

Lidl Danmark tilbagekalder mærkevareproduktet Yayla Sucuk, 250 g med bedst før dato til 05.04.2024, batch nr. 10878934 fra leverandør Könecke Sp. z o.o., da der er risiko for E-Coli i produktet.

Vi er blevet informeret af leverandøren Könecke Sp. z o.o. om, at der er risiko for E-coli i Yayla Sucuk.
Der er tale om mærkevaren Yayla Sucuk med bedst før dato 05.04.2024 med batchnr. 10878934. Produktet bør kasseres eller leveres tilbage til nærmeste Lidl-butik, hvor beløbet refunderes, også uden forevisning af kassebon.

Produktet har været solgt i alle Lidl-butikker i Jylland og på Fyn.

Lidl Danmark beklager de gener, som dette måtte medføre.

Lidl fjerner yderligere 20 % af deres tobak- og nikotinsortiment31.5.2024 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Sidste år fjernede Lidl som den første dagligvarekæde i Danmark 20 % af deres tobak- og nikotinsortiment som et skridt mod at stoppe salget af disse produkter i kædens butikker inden udgangen af 2028. Siden tiltaget har kæden også åbnet 20 tobak- og nikotinfrie butikker, og nu begrænser Lidl tilgængeligheden yderligere ved at udfase endnu 20 % af sortimentet. Tilbagemeldingerne på initiativet er fortsat positive, og Lidl fortsætter sin indsats for at fremme danskernes sundhed.