Få indflydelse på den grønne dagsorden i dit lokalområde

Hvis du vil gøre en grøn forskel i dit lokalområde og ønsker at bidrage med din mening om den grønne omstilling, så har du nu muligheden, hvis du er en ung ildsjæl eller en del af bestyrelsen i en grundejerforening.

Hvis du brænder for at gøre en forskel i forhold til den grønne omstilling, så inviterer forsyningsselskabet Fors A/S nu både unge ildsjæle og grundejerforeninger med ombord i maskinrummet.

Helt konkret er det som en del af det såkaldte Kundeforum, der består af en fast gruppe af forsyningsselskabets kunder og personer med særlige kompetencer inden for den grønne dagsorden.

”Kundeforum er et vigtigt talerør i virksomheden. Det er her, kunderne har en stemme, men det er bestyrelsen, der bestemmer. Det er også her, at Kundeforum kan bidrage med sparring og perspektiver på en grønnere hverdag og fremtid. Ofte kan det at tale om grøn omstilling være lidt flyvsk og fluffy, men her kan du reelt gøre en konkret forskel. Netop fordi Fors arbejder med grønne løsninger, der påvirker vores hverdag,” fortæller Dorrit Kromann, der er kundevalgt bestyrelsesmedlem i Fors A/S.

Kundeforum består af forskellige kundegrupper, og lige nu er der et ønske om at supplere med repræsentanter fra det unge segment og grundejerforeningerne i forsyningsområdet, som udgør kommunerne Roskilde, Holbæk og Lejre.

”Tanken er, at diversiteten i Kundeforum skal være med til at forbedre og fremtidssikre Fors som virksomhed. Derfor er det også vigtigt, at medlemmerne er nysgerrige, klimabevidste og engagerede. Netop så vi sammen kan arbejde for at beskytte vores fælles natur,” siger Jens Christian Refsgaard, der er professor emeritus i grundvand og kundevalgt bestyrelsesmedlem i Fors A/S.

Fors A/S arbejder med vand, spildevand, fjernvarme og affald. Som medlem af Kundeforum kommer man i berøring med alle forsyningsområderne.

Der kan læses mere om Kundeforum på www.fors.dk/kundeforum.

Vi er ISO-certificerede for at sikre sammenhæng mellem strategi, politikker, procedurer og konkrete handlinger. Læs mere om vores ISO-certificering her.