Ledelsesændring i Fors A/S

Fors A/S – som er forsyningsselskab i kommunerne Holbæk, Lejre og Roskilde – skal have ny administrerende direktør.

Michael Brandt, som har spillet en afgørende rolle i fusionen og udviklingen af Fors A/S, træder tilbage som administrerende direktør med udgangen af marts 2024.

Under Michael Brandts lederskab har Fors A/S oplevet og opnået markant vækst og udvikling inden for alle selskabets forsyningsarter, som er affald, vand, fjernvarme og spildevand.

"Michael Brandt har fra selskabets start været den bærende kraft bag Fors. Hans store indsats efterlader et solidt fundament for den fortsatte udvikling af selskabet. Bestyrelsen ser nu frem til at byde velkommen til nye kræfter, der kan fortsætte denne positive udvikling,” udtaler bestyrelsesformand Claus Juhl.

Michael Brandt har stået i spidsen for Fors A/S i mere end otte år.

"At lede Fors har været en ære og et privilegium. Jeg forlader posten med vemod, men samtidig også stolthed over, hvad vi har opnået. Jeg er overbevist om, at Fors vil fortsætte den gode udvikling med nye kræfter i front," siger Michael Brandt.

Fors A/S konstituerer Steen Lindhardt som administrerende direktør fra den 1. april 2024.

Steen Lindhardt kommer fra en stilling som direktør hos Envafors A/S samt fra NK-Forsyning A/S, hvor han varetog rollen som både CFO og administrerende direktør. Steen har desuden en mangeårig kommerciel baggrund fra bl.a. Maersk Line.

Mette Ryberg HerskindPresse- og kommunikationschefPresse & Kommunikation

Tlf:51841446mrh@fors.dk