SIXT Danmark A/S

Lej din bil inden du træffer den endelige købsbeslutning.

At købe bil er en stor beslutning for langt de fleste, og ikke bare at ”swipe kortet”.  Sixt bilsalg, tilbyder som den eneste forhandler i Danmark, at du faktisk kan leje din bil i op til tre måneder, inden endelige købsbeslutning. Lejebeløbet bliver efterfølgende modregnet i købsprisen.

Nogen vil måske indvende at man altid kan leje en bil, og så efterfølgende beslutte at købe. Det kan dog ende med at blive en dyr fornøjelse, når regnskabet gøres op, da lejeprisen principielt skal lægges oven i købsprisen, når slutsedlen skrives under.

Hos Sixt bilsalg forholder det sig helt anderledes, for går man med overvejelser om at investere i den næste bil, men endnu ikke har lagt sig fast på hvilken, ligger løsningen lige for.

Eske Holm, bilsalgsdirektør hos Sixt bilsalg siger: ”Det er en stor investering at købe bil, og det handler i allerhøjeste grad om tillid. Vi ønsker at give vores kunder mere tryghed og ro i maven, og det gør vi ved at tilbyde at en ekstraordinær lang prøvetur, som helt konkret er, at man kan leje sin måske næste bil i helt op til tre måneder. Beslutter man sig for at købe, fratrækker vi lejebeløbet den endelige pris, ønsker man omvendt ikke at købe, har man haft en god lejebil i perioden til en fordelagtig pris.”

I en branche, der ikke ligger i top hvad angår troværdighed og kundetillid, er det et meget bevidst valg at Sixt bilsalgs kerneværdier er ordentlighed, transparens og tryghed, og man kan være fuldkommen sikker på at man ikke køber ”katten i sækken”.

Eske Holm fortsætter: ”Det er selvfølgelig fuldkommen uforpligtende at leje før eventuelt køb, der er intet med småt. Er et køb for stor en mundfuld her og nu, tilbyder vi også leasing, både korttids og med lidt længere horisont. Vi har kun én ambition, og det er, at vores kunder skal tilbydes præcis den mobilitetsløsning der passer til deres behov, vi er til for kunderne – ikke omvendt”.

Sixt bilsalg er en del af Sixt Danmark, og sælger lettere brugte biler, som kommer fra egen udlejningsflåde. Det betyder hurtig levering til kunden da bilerne allerede er i hus. Bilerne er af høj kvalitet, og overdrages først når den er gennemgået fra front til bagende.

Udover at tilbyde ”leje før køb” følger en række andre fordele med når man køber bil hos Sixt bilsalg f.eks. 36 måneders teknisk forsikring, gratis levering på hjemmeadressen, rabat på billeje i ind- og udland mm.

Læs mere om Sixt bilsalg på sixtbilsalg.dk.

Om Sixt

SIXT er en af verdens ældste og førende biludlejningsvirksomheder. Virksomheden blev grundlagt i 1912, har hovedsæde i München og kontorer i 100 lande.

SIXT har været i Danmark siden 2004, er franchisetager under SIXT Group og 100% dansk ejet. Vi er en af Danmarks største biludlejningsvirksomheder med hovedkontor på Kystvejen ved Københavns Lufthavn, og filialer i hele landet.

Ambitionerne er mange og SIXT Danmark har f.eks., som det første biludlejningsselskab herhjemme, installeret en automatisk skadescanner i filialen i København city. Planen er, at alle SIXTs danske filialer får installeret skadescannere over tid.

SIXT Danmark har tre produktuniverser: sixt.dk, mini-lease.dk og sixtbilsalg.dk.

Følg pressemeddelelser fra SIXT Danmark A/S

Flere pressemeddelelser fra SIXT Danmark A/S