Parken og 3 indgår stort stadionpartnerskab

Parken vil fortsat hedde Parken, mens stadionpartnerskabet har titlen ”Parken – Connected by 3”. Det får sit eget logo, når samarbejdet starter i det nye år.
Nyt netværk - nye muligheder
Partnerskabet vil betyde, at gæsterne til landskampe, koncerter og FCK-kampe i Parken får en langt bedre oplevelse, når de benytter 3’s netværk.
Det bliver etableret i samarbejde med teknologivirksomheden GlobalConnect og vil åbne for de digitale muligheder, der er i dag, samt skabe nye muligheder fremover, hvor døren åbnes for yderligere udvikling med det nye partnerskab.
En digital frontløber på højt internationalt niveau
”Vi har et ansvar og en pligt til at bringe Parken ind i fremtiden, så det også er danskernes hjemmebane for de kommende generationer," siger Jacob Lauesen, kommerciel direktør i Parken Sport & Entertainment.
"Det skal vi gøre med respekt for historien og stedets betydning som fristed for så mange, men også med modet til at udvikle det.”
”Her spiller netværk, der kommer danskerne til gavn, en afgørende rolle. Vi er ikke længere kun sammen fysisk, vi er det også digitalt i realtid. Derfor er det helt afgørende for udviklingen af Parken, at vi har de rigtige partnerskaber, og her er 3, som altid har været en digital frontløber, en partner på højt internationalt niveau og et optimalt match,” siger Jacob Lauesen.
Flere unikke, digitale oplevelser
3 ser frem til det nye partnerskab med Parken og muligheden for at give en langt bedre oplevelse til de mange hundredetusinde danskere, der besøger stadion årligt:
”Vi glæder os helt enormt til dette samarbejde," siger Jesper Bennike, Executive Vice President Consumer and COO, fra 3.
"I fællesskab med Parken vil vi skabe endnu flere unikke, digitale oplevelser for danskerne, når de besøger Danmarks nationalarena.”
"Parken - Connected by 3 betyder helt konkret, at vi sammen bygger et sublimt netværk, der gør det til en enestående oplevelse at dele sin oplevelse i Parken med resten af Danmark. Det skal være slut med først at kunne poste sine billeder og videoer fra kampen eller koncerten, når det hele er slut, og alle er taget hjem,” siger Jesper Bennike.
Klar i løbet af foråret
”Parken – Connected by 3” partnerskabet går i luften fra årsskiftet, og det nye netværk vil være klar i Parken i løbet af foråret 2022. Teknologivirksomheden GlobalConnect er medpartner på den tekniske løsning og opsætning af netværket i Parken.
For yderligere oplysninger kontakt:
3:
Jesper Bennike
Executive Vice President, COO
Mail: jesper.bennike@3.dk
Mobil: 31200540
Parken:
Jes Mortensen
Kommunikationschef
Mail: jmo@fck.dk
Mobil: 23908010
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Pressekontakt
presse@3.dk
31 200 202
Kundeservice
Pressekontakt
70 313 313
Billeder
Information om 3 Danmark
3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G, 4G+ og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 72 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum