Carlsberg opruster med nyt teleselskab

Carlsberg er i gang med en omfattende digital transformation, som blandt andet har til formål at binde hele virksomheden tættere sammen. Derfor har Carlsberg som et led i strategien valgt at samarbejde med teleselskabet 3, der har fokus på moderne virksomheders kommunikationsbehov.
Som et af verdens største bryggerier har Carlsberg brug for at kunne kommunikere med afdelinger og samarbejdspartnere på tværs af landegrænser, og med et så højt medarbejderantal skal koncernen på en nem og overskuelig måde have overblik over forbruget. Det sætter krav til telefonien.
”Vi er en virksomhed, der har hele verden som arbejdsplads – så vi har brug for et teleselskab, der tilbyder telefoni, der passer til vores behov. 3 gør det muligt for os at komme i kontakt med vores udenlandske afdelinger og samarbejdspartnere, uden at det koster ekstra. For os ligger der en frihed i, at vi ikke er afhængige af wifi og andre opkaldstjenester, når der er behov for at komme i kontakt med de andre afdelinger. Vi ringer bare op uden at tænke på prisen,” siger Michel Carstens, Director Global Workplace Services i Carlsberg Group
Den digitale virkelighed kræver, at virksomhederne skal kunne arbejde på tværs af landegrænser – og derfor skal telefonien følge efter. 3 har netop haft fokus på at udvikle produkter, der passer til moderne virksomheder som Carlsberg, så virksomhederne på en enkelt måde får styr på deres globale omkostninger. Målet er, at virksomhederne kommer endnu tættere på hinanden, fordi barriererne, der ofte er i forbindelse med udlandsopkald, forsvinder – men også fordi der er en væsentlig besparelse at hente.
Ligeledes har virksomheder som Carlsberg behov for transparens og mindre administrativt besvær, når det drejer sig om at have overblik over forbruget. 3 har udviklet produkter, der tager udgangspunkt i virksomhedens samlede forbrug, så alle medarbejdere bruger data og tale fra en pulje – i stedet for, at den er fordelt på hver enkelt medarbejder.
”Vi er virkelig stolte over, at Carlsberg har valgt at samarbejde med 3. Det er en blåstempling af vores produkter, at så stor en global spiller vælger os som teleselskab. 3 har udviklet nogle produkter, der gør det simpelt at være mobil og digital på samme tid, og som passer til moderne virksomheder, der arbejder på tværs af landegrænser. Vi glæder os til samarbejdet og til at levere god service og kvalitet,” siger Sigurd Leth, der er direktør i 3Business.
For yderligere information kontakt:Thilde Danielsen, pressechef, 3 Danmark, e-mail: thilde.danielsen@3.dk, mobil: 31 200 300
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Pressekontakt
presse@3.dk
31 200 202
Kundeservice
Pressekontakt
70 313 313
Billeder
Information om 3 Danmark
3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 59 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum