Henrik Schjødt-Bruhn er ny CFO i SOS International

Tidligere finansiel direktør og fungerende CFO indtræder i Group Management som Chief Financial Officer.

SOS International har ansat Henrik Schjødt-Bruhn som ny CFO. Henrik Schjødt-Bruhn har siden maj været interim CFO, og har i alt været hos SOS International de seneste 10 år.

- Henrik er meget dygtig og erfaren. Han besidder et moderne leder-mindset, og vil med sine kvalifikationer og personlighed være et stærkt aktiv i den videre udvikling af SOS International, siger Jan Sigurdur Christensen, CEO, SOS International.

Henrik Schjødt-Bruhn har gennem sin tid hos SOS International haft flere lederstillinger, senest som finansiel direktør i Finance & Support.

Henrik Schjødt-Bruhn er ny CFO hos SOS International. Foto: SOS International
SOS International Olof Palmes Alle

SOS International tilbyder en bred vifte af løsninger i form af verdensomspændende læge- og rejseassistance og vejhjælp.

SOS International blev etableret i 1961 og ejes af 11 af de største forsikringsselskaber i Norden.