Call me vil styrke den gode forbindelse
I dag lancerer Call me mobilselskabets nye univers, der sætter spot på værdien af gode forbindelser mellem mennesker. Det sker gennem en omfattende indsats, der inkluderer alt fra markeds- og kundekommunikation over produkter og services til Call mes medarbejderkultur.
Call me har leveret telefoniløsninger siden 2009, og blev for alvor kendt blandt danskerne i 2012 med lanceringen af Tal Ordentligt, hvor Call me tog ansvar for anvendelsen af mobiler og abonnementer, og brugte den kommercielle taletid på fortællingen. ’Tal ordentligt – det koster ikke noget’ skilte sig markant ud i reklameblokken.
Senere fortsatte Call me fortællingen med ”Hjert noget mere”, som også var baseret på selskabets stærke kerneværdier og behovet for at værne om den gode kommunikation. Over tid fik kunderne dog en opfattelse af, at Call me var et dyrere premium brand. Siden september 2021 har Call me derfor arbejdet på at styrke lavprisprispositionen, og give kunderne et reelt billede af Call mes prissætning. Kampagnerne ”Billigt. Nemt. Punktum” har bevirket, at prisopfattelsen er faldet.
Nu tager Call me fat på næste kapitel, og bygger videre på den værdibaserede arv. Det sker gennem lanceringen af en ny brandplatform og kampagne, der fokuserer på vigtigheden af at skabe og vedligeholde gode forbindelser mellem mennesker. Markedskommunikationen får følgeskab af nye løsninger og produkter, ligesom Call me arbejder aktivt med kulturen, stilen og tonen, for at sikre en helstøbt og konsistent kundeoplevelse.
”I dag lancerer vi en fornyet udgave af Call me, hvor vi står på vores historiske platform, og sætter spot på nogle af de udfordringer, vi ser i samfundet i dag. Vi retter opmærksomheden mod vores fælles ansvar for at værne om den gode forbindelse mellem mennesker, hvilket skal gennemsyre alt fra markedskommunikation, produkter og services over kundeoplevelser til kanaler og kultur, der skaber værdi for vores kunder,” siger Lone Kyhl Hendriksen, Privatdirektør i Telia Danmark, der står bag Call me.
Call me introducerer indledningsvist to nye, stærke produkter:
- Dig og mig-deal: Dækker over to mobilabonnementer med ubegrænset tale og data, så kunderne kan holde den gode forbindelse med dem de holder af. Kampagnen løber i 6 uger og gælder for nye og eksisterende kunder ved oprettelse af to abonnementer til en fast pris på 129.- kr. om måneden pr abonnement (normalpris 199.-).
- 5G Internet: Trådløs internetløsning via 5G, der giver hurtigt og stabilt internet til hjemmet eller sommerhuset, uden behov for gravearbejde eller teknikerbesøg. Enten 500 GB til 149 kr./md de første 6 måneder (herefter 259 kr./md) eller 1000 GB til 179 kr./md de første 6 måneder (herefter 329 kr./md). Oprettelse er gratis og inkluderer routerbetaling på 60 kr./md i 24 mdr.
Den kreative platform udfoldes fra i dag på tv, online og øvrige kanaler, og tager udgangspunkt i hverdagssituationer, som de fleste vil kunne genkende. Se filmen her. Brandplatformen er udviklet i samarbejde med reklamebureaet Brandhouse/Subsero.
Call me, der er en del af Telia Danmark, har leveret telefoniløsninger til det danske privatmarked siden 2009. Som et rent onlineselskab foregår salg og kundeservice via Call mes hjemmeside og callcenter, hvilket har indbragt selskabet Danmarks mest loyale mobilkunder fire gange siden 2015 i Loyalty Groups årlige brancheindex.
Se mere på Call me | Mobilabonnement, mobilt bredbånd & smartphones.
Kontakter
Mads HoueKommunikationschef
Head of Communications & Sustainability
Naja AgapitiCommunications Specialist
Tlf:28 27 08 29naja.agapiti@teliacompany.comBilleder
Om Call Me
Følg pressemeddelelser fra Call me
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Call me
Nu flytter de mange Alka Mobil-kunder ind hos Call me1.11.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med tilføjelsen af Alka Mobils kunder runder Norlys’ ”value for money” mobilselskab, Call me, nu mere end 350.000 kunder.
Call me køber Alka Mobil30.4.2024 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Mobilselskabet Call me har købt Alka Mobil. I løbet af andet halvår af 2024 vil kunderne overgå til Call me, hvor de beholder telefonnumre, abonnementspriser og vilkår - ligesom de fortsat vil benytte Telias stærke, landsdækkende mobilnetværk.
Call me har fortsat Danmarks mest loyale mobilkunder18.6.2019 06:10:00 CEST | Pressemeddelelse
Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i Danmark for andet år i træk. Det viser årets brancheindex fra Loyalty Group, der undersøger danskernes loyalitet og tilfredshed overfor blandt andet deres mobilselskab. Loyale kunder er vigtige fordi de bl.a. fungerer som ambassadører og medvirker til at tiltrække nye kunder gennem deres anbefalinger.
Tal ordentligt: Hvem tager ansvar for den hårde tone?1.2.2019 16:30:00 CET | Pressemeddelelse
En nyere undersøgelse foretaget af Wilke for Call me viser, at 82 % af alle danskere oplever, at tonen er blevet skærpet i Danmark inden for de seneste fem år. Konsekvensen er, at vi hver især trækker os fra diskussioner og bliver mindre udadvendte. Det er et problem for den enkelte, men også for samfundet og den demokratiske samtale, når omgangstonen og debatkulturen bliver rå og uforsonlig. ”Hos Call me har vi haft fokus på denne fælles udfordring i de seneste syv år, siden vi første gang valgte at bruge vores kommunikationskanaler og markedsføringsressourcer på kampagnen ’Tal ordentligt.’ Har det så hjulpet? Det er svært at afgøre – men alle undersøgelser viser i hvert fald, at emnet stadig er yderst relevant”, siger Sofie Heilskov, Brand Activation Manager i Call Me. Mange ofre, ingen skyldige Især på de sociale medier er retorikken blevet hård – når vi diskuterer i alenlange kommentarspor, der fyldes med verbale granater, sendt afsted i ly af computerskærmen. I en undersøgelse til
Tusindvis af børn løber for at hjælpe andre børn24.9.2018 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
På skolernes motionsdag vil skolebørn på tværs af landet trække i træningstøjet og bevæge sig for mere end deres egen sundheds skyld. De deltager nemlig i Venskabsløbet, som både har til formål at styrke fællesskabet og trivslen blandt eleverne og samtidig løbe penge ind til Red Barnets arbejde for de dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden. Dermed har den traditionsrige Skolernes Motionsdag, som har eksisteret siden 1982, fået en ekstra positiv dimension. Venskabsløbet er udviklet i et samarbejde mellem Call me og Red Barnet og foregår for langt de fleste skolers vedkommende den 12. oktober. Sidste år samlede over 13.000 skolebørn lige over 780.000 kroner ind i denne gode sags tjeneste. - Call me er mobilselskabet med et hjerte til forskel, og vi gerne gøre en forskel i relationen mellem mennesker. Det vil vi, fordi vi lever af kommunikation, og fordi vi ønsker at bidrage til en verden, hvor vi både lytter og taler ordentligt til hinanden. Derfor har vi etableret et tæt s
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum