DEAS

DEAS henter marketingprofil fra Børsen

Del

En af nordens største ejendomsforvaltere opruster på marketing med headhuntingen af Maria Rossen til en nyoprettet stilling som Marketing Manager.

Ejendomsbranchen er under stor forandring og drives af nye dagsordener som biodiversitet, grøn omstilling og kunstig intelligens. Som Nordens førende ejendomsforvalter har DEAS en ambition om at gå forrest med en mangfoldig, alsidig og stærk forretning. Den udvikling stiller krav til, at udviklingen af DEAS som brand følger med. 

Derfor investerer DEAS nu yderligere i markedsføringen ved at hente profilen Maria Rossen fra Dagbladet Børsen til en nyoprettet stilling som Marketing Manager.  

“Bæredygtighed, AI og digitalisering er stærke tendenser i dansk erhvervsliv lige nu, og det giver enorme muligheder for ejendomsbranchen. Men når forretningen flytter sig så hurtigt, stiller det samtidig store krav til marketingstrategien, og at vi formår at aktivere kernefortællingen digitalt, så DEAS’ brand styrker sin position i markedet på tværs af Norden. Den opgave glæder jeg mig til at løfte sammen med det dygtige hold af eksperter og rådgivere hos DEAS,” siger Maria Rossen, Marketing Manager, DEAS. 

En stor faglig kapacitet 

Maria Rossen har i mere end 10 år høstet erfaring fra nogle af medie- og bureaubranchens største koncerner. Herunder bl.a. broadcasterne Viaplay Group og Warner Bros. Discovery, hvor hun har arbejdet målrettet med digital markedsføring og content marketing. De seneste fire år har hun ledet Dagbladet Børsens in-house kreative bureau, der specialiserer sig i native advertising til nogle af de største danske og internationale brands. 

Camille Berner, Group Vice President for Marketing & Communications i DEAS glæder sig over tilføjelsen af Maria Rossen og de kompetencer, hun bringer med sig. 

“Ansættelsen af Maria er et scoop. Siden jeg lærte hende at kende for snart syv år siden, har hun altid haft en særlig energi over sig. Hun har evne til at oversætte komplekse forretningsmål til skræddersyet, engagerende og troværdig markedsføring. Derudover kommer hun med en værdifuld indsigt i de væsentligste agendaer i dansk erhvervsliv og ved, had der rører sig blandt investorer og i ejendomsbranchen netop nu. Vi er heldige, at hun er ombord,” siger Camille Berner, Group Vice President, Marketing & Communications, DEAS.  

Kickstart af DEAS’ marketing 

Maria Rossens tilgang er desuden en erkendelse af, at markedet for fast ejendom lige nu gennemgår så store forandringer, at det kalder på en helt ny strategi for markedsføringen af DEAS’ forretning. Ikke mindst rådgivningen indenfor grønne løsninger som eksempelvis energireduktion og biodiversitet. 

Traditionelt har kommunikationsindsatsen været et højt prioriteret fokus i DEAS. I den nye strategi får marketing nu samme høje prioritet og mandat. Det giver marketingafdelingen en styrket position til at påtage sig det fulde ejerskab for den fremtidige udvikling i markedsføringen af DEAS. 

Konkrete fokuspunkter bliver især en styrkelse af strategiske partnerskaber, mere proaktiv branding af DEAS og en markant satsning på digital markedsføring, så DEAS også på marketingfronten indtager en førende og inspirerende rolle i Norden. 

Blå bog, Maria Rossen:   

  • Uddannet journalist fra Syddansk Universitet i 2010.   

  • Har arbejdet strategisk med digital markedsføring og content marketing på flere af de mest indflydelsesrige medieplatforme i Danmark: 

    • Viaplay Group 

    • Warner Bros. Discovery 

    • Bonnier Publications 

    • Dagbladet Børsen   

  • Anerkendt med nomineringer og priser til blandt andet Danish Digital Awards, Rambukken og de globale marketingawards Digiday Awards og Native Advertising Awards.   

  • Jurymedlem hos Danish Digital Awards og Native Advertising Awards.   

  • Medlem af Advisory Board hos DMJX, Danmarks medie og journalisthøjskole.   

Kontakter

Billeder

Om DEAS Group

DEAS Group (DEAS Holding A/S) er en nordisk end-to-end strategisk samarbejdspartner, der dækker hele værdikæden i ejendomsbranchen.   

DEAS Group er samarbejdspartner og rådgiver for nationale og internationale investorer i Norden samt andre stakeholders under to separate brands: DEAS Asset Management A/S og DEAS A/S, som begge er helejede selskaber i DEAS Group.   

Med basis i de tre fokusområder, ’Stakeholder Management’, ’Social Impact’ og ’Innovation’, leverer et dedikeret team af 1.000 ejendomsspecialister med dyb indsigt i de lokale markeder rådgivning og alle typer af services inden for fast ejendom, så som transaktionsrådgivning og asset management samt udvikling, byggeteknisk rådgivning med projektledelse og bygherre-, energi-, klima- og bæredygtighedsrådgivning samt offentlig-privat partnerskaber (OPP).   

DEAS er til stede i otte nordiske byer med en samlet portefølje under forvaltning på over 2.600 ejendomme med et samlet areal på 13 mio. m2 og mere end 39 mia. EUR i forvaltet ejendomsværdi (AUM). DEAS Group ejes af den førende europæiske kapitalfond Montagu Private Equity. 

Følg pressemeddelelser fra DEAS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra DEAS

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye