Aller Media Denmark henter ny kommunikationschef
Aller Media Denmark, der til foråret kan fejre 150-års jubilæum, har fundet sin nye kommunikationschef i skikkelse af Karen-Sofie Holm Brunse. Karen-Sofie kommer fra en stilling som chefrådgiver og fagchef hos kommunikationsbureauet LEAD Agency, hvor hun siden 2017 har rådgivet og udviklet kommunikationsløsninger til både nationale og internationale virksomheder og organisationer. Karen-Sofie har desuden været PR-rådgiver hos Have Kommunikation, der særligt er specialiseret inden for kultur- og oplevelseskommunikation.
”Jeg har med stor interesse fulgt Allers udvikling og digitale rejse, der i en tid med nye teknologiske tendenser og krav til mediehusene i den grad har taget den digitale omstilling til sig. Samtidig har de bevaret det skarpe blik for kerneydelsen, der handler om at fortælle historier - altid med fokus på højt kvalitetsindhold, der både kan underholde, sætte dagsordener og starte samtaler. Jeg er utrolig glad for at blive en del af dette spændende hus, og sammen med de mange dygtige folk i Aller, være med til at udvikle og styrke Allers fortælling - internt, såvel som eksternt,” siger Karen-Sofie Holm Brunse.
Karen-Sofie overtager stillingen fra Magnus Hviid, der er vendt tilbage til Spillerforeningen som ny kommunikationsdirektør.
Karen-Sofie tiltrådte stillingen den 3. januar, 2023
Kontakter
Karen-Sofie BrunseKommunikationschef
Tlf:+45 51 51 81 02Billeder
Information om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Ny undersøgelse: Hver fjerde kvinde overvejer at tage Wegovy25.4.2024 10:42:10 CEST | Pressemeddelelse
Der er en stor kløft mellem, hvordan vi mener, vi bør være, og hvordan vi reelt er. En kløft, der er stigende, og som ses i alt fra krops- og skønhedsideal. Aller Media Denmarks kvindelivs undersøgelse ”Women of the Future” viser, at hver fjerde kvinde ville overveje at tage Wegovy, hvis det var receptfrit. Samtidig mener 27 % af de adspurgte kvinder dog stadig, at kropspositivisme er med til at flytte deres forhold til kroppen.
femina fylder 150 år - og bliver 100 procent digitalt27.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
I morgen, onsdag den 28. februar, fylder femina 150 år og skriver dermed historie som Danmarks ældste og ét af verdens ældste ugeblade til kvinder. Nu skriver femina snart ny historie, da det med det sidste printnummer, der udkommer den 29. februar, bliver 100 procent digitalt. Samtidig vil femina fortsætte med at være et aktualitetsmedie målrettet kvinder.
To Sultne Piger splitter op – men profilen og podcasten lever videre16.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
De har sammen skabt en succesfuld podcast og 80.000 følgere på Instagram. Men nu forlader den ene halvdel af To Sultne Piger rollen som en af landets mest populære madanmeldere. Heldigvis kører den tilbageværende pige både profilen og podcasten på Heartbeats videre – med flere nye spændende elementer.
Martin Kongstads populære podcast om mad og mennesker er tilbage22.12.2023 08:19:28 CET | Pressemeddelelse
I tre år har den holdt pause, men nu genopliver Martin Kongstad og Heartbeats podcasten ’Bearnaise er dyrenes konge’. Den nye sæson får et væld af nye spændende gæster som To Sultne Piger, Lærke Kløvedal og Søren Gericke.
Ny undersøgelse: Næsten hver anden kvinde har oplevet ikke at blive taget seriøst hos lægen21.12.2023 09:19:41 CET | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse fra Aller Media viser, at næsten hver anden kvinde (46,7 %) har oplevet at lægen ikke tog deres sundhedsmæssige problemer seriøst. Problemet er ekstra stort blandt de 18-29-årige kvinder, hvor hele 58 % har oplevet ikke at blive taget seriøst. Derfor sætter femina fokus på uligheden i sundhedsvæsenet med kampagnen ”Patient XX”.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum