Telia lancerer kampagne for streaming
Telias kunder er vilde med at streame underholdning, når og hvor de vil. Derfor har Telia lanceret en kampagne, der tilbyder nye kunder en valgfri streamingtjeneste i hele seks eller tolv måneder ved oprettelse af mobilabonnement.
’Alle i familien skal have den bedste streaming’ og ’Valgfrihed’ er omdrejningspunkterne for kampagnen, der både skal give kunderne deres foretrukne underholdning fra de største og bedste streamingtjenester, men også muligheden for at styre udenom store pakker med forudbestemt indhold.
Kampagnen med valgfri streamingtjeneste i seks eller tolv måneder gælder ved køb af mobilabonnementerne SMART40 og ONE, der begge er med 5G og uden binding. Med et SMART40-abonnement får kunden fri tale og 40 GB data til 159 kr. inkl. en valgfri streamingtjeneste i seks måneder. ONE-abonnementet giver kunden fri tale og fri data til 249 kr. samt en valgfri streamingtjeneste i et år
“Vi er stolte af vores streamingunivers, der har et attraktivt og bredt udvalg. Vores kunder kan frit vælge hvilke services de ønsker, og med denne kampagne går vi benhårdt efter at tage ejerskab i streamingkategorien. Vores ambition er at være hele familiens førstevalg, og vi er overbeviste om, at stærke underholdningsløsninger er en væsentlig del af det,” siger Lone Kyhl Hendriksen, direktør for privatforretningen i Telia.
Telias kundetilbud på underholdningsfronten indeholder både Netflix, HBO Max, TV 2 PLAY, Discovery+ samt Spotify. Telia arbejder på at føje yderligere streamingløsninger til underholdningsporteføljen.
Læs mere på Telia.dk: Vi gi'r! Op til 12 mdr. valgfri streaming (telia.dk)
Nøgleord
Kontakter
Naja AgapitiCommunications Specialist
Tlf:28 27 08 29naja.agapiti@teliacompany.comBilleder
Information om Telia Danmark
I Telia er vi begejstrede for digitaliseringens mange muligheder. Vi transformerer ny teknologi til konkrete produkter, der gør vores kunders hverdag mere farverig, virksomhederne mere effektive og samfundet endnu smartere.
Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er mere end 700 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.
Vores netværk udgør grundstammen i digitaliseringen af Danmark. Det giver os både et ansvar og en mulighed for aktivt at gøre en positiv forskel ved at bidrage til den grønne omstilling, forbinde mennesker og gøre det trygt at færdes online. Det gør vi gennem udnyttelse og udforskning af digitaliseringens mange muligheder – til glæde for os alle.
Læs mere om os på telia.dk
Følg pressemeddelelser fra Telia Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Telia Danmark
Ny mobilnetværksmåling: Telia leverer på ambitionen om at tilbyde det bedste netværk til flest danskere26.4.2024 08:30:02 CEST | Pressemeddelelse
I en ny netværksundersøgelse fra den uafhængige benchmarking-analysevirksomhed umlaut scorer Telias mobilnetværk med 979 ud af 1000 mulige samlet set det højeste antal point blandt alle danske teleselskaber. Resultatet skal ses i lyset af de seneste års omfattende opgradering af Telias netværk med ny, kraftfuld og mere energieffektiv 5G-mobilteknologi.
Norlys’ køb af Telia Danmark er nu gennemført2.4.2024 15:56:12 CEST | Pressemeddelelse
Telia Danmark er nu en del af Danmarks største energi- og telekoncern Norlys. Med en fuldt dækkende teleforretning er Norlys klar til at skabe ny konkurrence til gavn for kunderne.
Norlys får grønt lys til køb af Telia Danmark28.2.2024 15:16:33 CET | Pressemeddelelse
Se pressemeddelelserne fra Norlys og Telia Company her: Norlys: Norlys får grønt lys til køb af Telia Danmark Telia Company: Sale of Telia Denmark to Norlys receives regulatory approval
Norlys sætter navn på kommende mobildirektør31.1.2024 09:18:13 CET | Pressemeddelelse
Se pressemeddelelsen fra Norlys her.
Dansk turisme vil udnytte mobildata til at optimere sommerens højsæson26.1.2024 12:14:20 CET | Pressemeddelelse
Et samarbejde mellem VisitDenmark, Dansk Kyst- og Naturturisme, Vestkystens destinationsselskaber, teknologivirksomheden NTT DATA Business Solutions, Telia og flere andre dataleverandører giver værdifuld indsigt i turisters bevægelses- og forbrugsmønstre. Platformen VisitData vil revolutionere det danske turisterhvervs muligheder for planlægning og prioritering inden for handel, transport, overnatning, underholdning og restauranter.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum