Kendte ansigter til Allers nye web-tv

Det første værtspar består af to allerede kendte navne i mediebranchen: Christina Sander, 33, og Simone Rosenborg, 28, der begge gennem flere år har været radioværter på NOVA. Christina Sander har herudover en baggrund fra Go’Morgen Danmark, mens Simone Rosenborg desuden har været vært på Tinder-tirsdag på B.T.
Det andet værtspar har Aller Media hentet internt. Det består af Emil Minana, 30, der kommer fra en stilling som journalist på SE og HØR, hvor han bl.a. har stået i spidsen for deres store succes på YouTube med populære produktioner som “Jeg har aldrig” og “Paradise Hotel” talkshow. Ved sin side får han Pernille Magaard Bøgh, 26, der kommer fra en stilling som social media-redaktør på Vi Unge. Her har hun formået at skabe en unik digital tilstedeværelse for Vi Unge-brandet med høj interaktion og engagement blandt Allers yngste målgruppe.
- Jeg er utrolig glad for at kunne præsentere så stærke, dygtige og karismatiske værter for vores nye tv-programmer. De har alle indgående kendskab til den danske underholdningsbranche og ikke mindst til de målgrupper, som både nu og fremover vil være store medieforbrugere af digitalt videoindhold. Vi glæder os til at gå i luften og er sikre på at Christina og Simone samt Emil og Pernille er de helt rigtige værter til at gøre programmerne interessante, indlevende og underholdende, siger Camilla Kjems, mediechef i Aller Media.
Aller Media forventer at gå i luften inden for de næste par måneder, men vil endnu ikke afsløre, hvad programmer kommer til at hedde, eller præcist hvornår de får premiere.
Den nye TV-satsning er en del af Aller Medias initiativer, der skal drive digital transformation i forretningen og på tværs af indhold, indholdsformater og platforme.
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,1 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
femina lancerer nyt digitalt plus-univers og kommer tilbage som magasin23.4.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
femina lancerer et nyt digitalt plus-univers som et led i en større oprustning af brandet. Nydelsen ved at sætte sig med et fysisk magasin bliver stadig efterspurgt af læserne, og derfor kommer femina samtidigt tilbage som et månedsmagasin.
Vi Elsker Serier løfter sløret for Danmarks nye kulturpris: Det Vi Elsker Prisen9.4.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Vi Elsker Serier er stolte af at kunne præsentere Danmarks nye kulturpris Det Vi Elsker Prisen, som ønsker at hylde fortællingerne, der samler os. Når Det Vi Elsker Prisen løber af stablen for første gang den 4. juni 2025 i Store VEGA, kan publikum se frem til en storslået aften i underholdningens tegn. Her vil aftenens vært Afshin Firouzi guide publikum gennem uddelingen af 11 priser på tværs af film, serier, tv, bøger og teater.
HULiGENNEM - Danmarks nye lydunivers til børn lanceres i dag25.11.2024 05:00:00 CET | Pressemeddelelse
I dag, mandag den 25. november, er der endelig hul igennem til planeten HULiGENNEM. Et public service-univers fuld af sjov, inspirerende og lærerig lyd til børn.
Aller Media vinder mediestøtte til otte brands1.11.2024 15:42:18 CET | Pressemeddelelse
Det er netop blevet offentliggjort, at både femina, Vi Elsker Serier, SØNDAG, BILLED-BLADET, SE og HØR, Familie Journal, Ude og Hjemme og Isabellas er blevet tildelt mediestøtte fra den nye magasinpulje, der nu gør det muligt for magasiner med publicistisk indhold at få en bid af mediestøttekagen.
Aller Media bliver en nordisk integreret medievirksomhed - Aller Media Nordic12.9.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic bliver nu fuldt ud til "One Company" ved at gå fra fire landeorganisationer til en fælles organisationsstruktur, der er baseret på integrerede funktioner. Den nye organisationsstruktur træder i kraft den 1. oktober 2024
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum