Kendte ansigter til Allers nye web-tv

Det første værtspar består af to allerede kendte navne i mediebranchen: Christina Sander, 33, og Simone Rosenborg, 28, der begge gennem flere år har været radioværter på NOVA. Christina Sander har herudover en baggrund fra Go’Morgen Danmark, mens Simone Rosenborg desuden har været vært på Tinder-tirsdag på B.T.
Det andet værtspar har Aller Media hentet internt. Det består af Emil Minana, 30, der kommer fra en stilling som journalist på SE og HØR, hvor han bl.a. har stået i spidsen for deres store succes på YouTube med populære produktioner som “Jeg har aldrig” og “Paradise Hotel” talkshow. Ved sin side får han Pernille Magaard Bøgh, 26, der kommer fra en stilling som social media-redaktør på Vi Unge. Her har hun formået at skabe en unik digital tilstedeværelse for Vi Unge-brandet med høj interaktion og engagement blandt Allers yngste målgruppe.
- Jeg er utrolig glad for at kunne præsentere så stærke, dygtige og karismatiske værter for vores nye tv-programmer. De har alle indgående kendskab til den danske underholdningsbranche og ikke mindst til de målgrupper, som både nu og fremover vil være store medieforbrugere af digitalt videoindhold. Vi glæder os til at gå i luften og er sikre på at Christina og Simone samt Emil og Pernille er de helt rigtige værter til at gøre programmerne interessante, indlevende og underholdende, siger Camilla Kjems, mediechef i Aller Media.
Aller Media forventer at gå i luften inden for de næste par måneder, men vil endnu ikke afsløre, hvad programmer kommer til at hedde, eller præcist hvornår de får premiere.
Den nye TV-satsning er en del af Aller Medias initiativer, der skal drive digital transformation i forretningen og på tværs af indhold, indholdsformater og platforme.
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,1 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
femina bliver revet væk: Nu kommer magasinet i nyt oplag22.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere på måneden kom femina tilbage som trykt magasin efter at have været væk i et år. Og det er blevet taget rigtig godt imod. I sådan en grad, at Aller nu trykker et nyt oplag for at imødekomme efterspørgslen.
Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum