Aller Media

Charlotte Riparbelli ny adm. direktør i Aller Media

Del
Aller Media A/S udnævner Charlotte Riparbelli som ny adm. direktør. Hun har siden den 20. januar fungeret som konstitueret adm. direktør.

Charlotte Riparbelli tiltræder stillingen som adm. direktør i Aller Media A/S. Charlotte Riparbelli har været i Aller Media fra 1995-2001 og igen fra 2006 til nu, senest som udgiverdirektør for Aller Medias samlede udgiverenhed på tværs af både ugeblade, magasiner og digitale formater.

- Jeg er selvfølgelig glad og stolt over, at bestyrelsen har givet mig denne mulighed. Der ligger en spændende og stor opgave foran mig og resten af holdet her i Aller. Men også et stort potentiale, som vi allerede nu er i gang med at skabe de optimale rammer for at udnytte endnu bedre, siger Charlotte Riparbelli og fortsætter:

- Det er ingen hemmelighed, at vi i det seneste regnskabsår kom ud med et utilfredsstillende resultat, og det skal vi naturligvis forbedre. Det er en proces, som kræver tid, og hvor vi som forretning skal formå at udvikle og optimere på samme tid. Det er vi i gang med, og det gør vi bl.a. ved at skabe helt nye måder at arbejde på, som reorganiseringen af vores redaktioner er helt et konkret eksempel på.

Bettina Aller, bestyrelsesformand i Aller Media A/S, er yderst tilfreds med, at man med Charlotte Riparbelli har fået den ønskede kandidat til at stå i spidsen for Aller-koncernens danske medieforretning.

- På bestyrelsen vegne er jeg utrolig glad for at kunne sige velkommen til Charlotte Riparbelli som adm. direktør for Aller Media A/S. Vi er sikre på, at vi med Charlotte i spidsen for vores stærke og dygtige ledere og medarbejdere har den rette til at udvikle og drive Aller fremad, siger Bettina Aller, bestyrelsesformand i Aller Media A/S, og fortsætter:

- Charlotte Riparbelli har et indgående kendskab til vores forretning og har været helt central i omstillingen af vores forretning. Bl.a. med gennemførelsen af en helt ny struktur og organisering af udgiverenheden, der har bidraget til en højere fleksibilitet og effektivitet i vores indholdsproduktion. Det er denne indsigt, visioner og kvalifikationer, der skal bidrage til at tage Aller videre, siger Bettina Aller.

Charlotte Riparbelli vil fortsat være ansvarlig for udgiverenheden. Der vil derfor ikke blive rekrutteret en ny udgiverdirektør med udnævnelsen af Charlotte Riparbelli som adm. direktør i Aller Media. 

Blå bog, Charlotte Riparbelli:

1995 Charlotte Riparbelli kommer til Aller Media A/S fra Bonnier

1995-2001 Redaktør på Forældre og Børn i Aller Media A/S

2001-2006 Redaktionschef på det selvstændige magasin ISABELLAS – ansat i isabellesmith.com. Udviklede konceptet for ISABELLAS

2006-2011 Chefredaktør på ISABELLAS (nu ejet af Aller) og Magasinet MAD! (senere SPIS BEDRE) hos Aller Media A/S

2011-2014 Chefredaktør på ISABELLAS, SPIS BEDRE, Mad & Bolig og Antik & Auktion

2014-2019 Magasindirektør Aller Media A/S

2019-2020 Udgiverdirektør Aller Media A/S

2020-2020 Konstitueret adm. direktør Aller Media A/S

2020- Adm. direktør Aller Media A/S

Nøgleord

Kontakter

Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85

Billeder

Information om Aller Media

Aller Media
Aller Media
Havneholmen 33
1561 København V

http://aller.dk/

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.

Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland. 

Følg pressemeddelelser fra Aller Media

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Aller Media

Ny undersøgelse: Hver fjerde kvinde overvejer at tage Wegovy25.4.2024 10:42:10 CEST | Pressemeddelelse

Der er en stor kløft mellem, hvordan vi mener, vi bør være, og hvordan vi reelt er. En kløft, der er stigende, og som ses i alt fra krops- og skønhedsideal. Aller Media Denmarks kvindelivs undersøgelse ”Women of the Future” viser, at hver fjerde kvinde ville overveje at tage Wegovy, hvis det var receptfrit. Samtidig mener 27 % af de adspurgte kvinder dog stadig, at kropspositivisme er med til at flytte deres forhold til kroppen.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye