Charlotte Riparbelli ny adm. direktør i Aller Media
Charlotte Riparbelli tiltræder stillingen som adm. direktør i Aller Media A/S. Charlotte Riparbelli har været i Aller Media fra 1995-2001 og igen fra 2006 til nu, senest som udgiverdirektør for Aller Medias samlede udgiverenhed på tværs af både ugeblade, magasiner og digitale formater.
- Jeg er selvfølgelig glad og stolt over, at bestyrelsen har givet mig denne mulighed. Der ligger en spændende og stor opgave foran mig og resten af holdet her i Aller. Men også et stort potentiale, som vi allerede nu er i gang med at skabe de optimale rammer for at udnytte endnu bedre, siger Charlotte Riparbelli og fortsætter:
- Det er ingen hemmelighed, at vi i det seneste regnskabsår kom ud med et utilfredsstillende resultat, og det skal vi naturligvis forbedre. Det er en proces, som kræver tid, og hvor vi som forretning skal formå at udvikle og optimere på samme tid. Det er vi i gang med, og det gør vi bl.a. ved at skabe helt nye måder at arbejde på, som reorganiseringen af vores redaktioner er helt et konkret eksempel på.
Bettina Aller, bestyrelsesformand i Aller Media A/S, er yderst tilfreds med, at man med Charlotte Riparbelli har fået den ønskede kandidat til at stå i spidsen for Aller-koncernens danske medieforretning.
- På bestyrelsen vegne er jeg utrolig glad for at kunne sige velkommen til Charlotte Riparbelli som adm. direktør for Aller Media A/S. Vi er sikre på, at vi med Charlotte i spidsen for vores stærke og dygtige ledere og medarbejdere har den rette til at udvikle og drive Aller fremad, siger Bettina Aller, bestyrelsesformand i Aller Media A/S, og fortsætter:
- Charlotte Riparbelli har et indgående kendskab til vores forretning og har været helt central i omstillingen af vores forretning. Bl.a. med gennemførelsen af en helt ny struktur og organisering af udgiverenheden, der har bidraget til en højere fleksibilitet og effektivitet i vores indholdsproduktion. Det er denne indsigt, visioner og kvalifikationer, der skal bidrage til at tage Aller videre, siger Bettina Aller.
Charlotte Riparbelli vil fortsat være ansvarlig for udgiverenheden. Der vil derfor ikke blive rekrutteret en ny udgiverdirektør med udnævnelsen af Charlotte Riparbelli som adm. direktør i Aller Media.
Blå bog, Charlotte Riparbelli:
1995 Charlotte Riparbelli kommer til Aller Media A/S fra Bonnier
1995-2001 Redaktør på Forældre og Børn i Aller Media A/S
2001-2006 Redaktionschef på det selvstændige magasin ISABELLAS – ansat i isabellesmith.com. Udviklede konceptet for ISABELLAS
2006-2011 Chefredaktør på ISABELLAS (nu ejet af Aller) og Magasinet MAD! (senere SPIS BEDRE) hos Aller Media A/S
2011-2014 Chefredaktør på ISABELLAS, SPIS BEDRE, Mad & Bolig og Antik & Auktion
2014-2019 Magasindirektør Aller Media A/S
2019-2020 Udgiverdirektør Aller Media A/S
2020-2020 Konstitueret adm. direktør Aller Media A/S
2020- Adm. direktør Aller Media A/S
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Ny undersøgelse: Hver fjerde kvinde overvejer at tage Wegovy25.4.2024 10:42:10 CEST | Pressemeddelelse
Der er en stor kløft mellem, hvordan vi mener, vi bør være, og hvordan vi reelt er. En kløft, der er stigende, og som ses i alt fra krops- og skønhedsideal. Aller Media Denmarks kvindelivs undersøgelse ”Women of the Future” viser, at hver fjerde kvinde ville overveje at tage Wegovy, hvis det var receptfrit. Samtidig mener 27 % af de adspurgte kvinder dog stadig, at kropspositivisme er med til at flytte deres forhold til kroppen.
femina fylder 150 år - og bliver 100 procent digitalt27.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
I morgen, onsdag den 28. februar, fylder femina 150 år og skriver dermed historie som Danmarks ældste og ét af verdens ældste ugeblade til kvinder. Nu skriver femina snart ny historie, da det med det sidste printnummer, der udkommer den 29. februar, bliver 100 procent digitalt. Samtidig vil femina fortsætte med at være et aktualitetsmedie målrettet kvinder.
To Sultne Piger splitter op – men profilen og podcasten lever videre16.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
De har sammen skabt en succesfuld podcast og 80.000 følgere på Instagram. Men nu forlader den ene halvdel af To Sultne Piger rollen som en af landets mest populære madanmeldere. Heldigvis kører den tilbageværende pige både profilen og podcasten på Heartbeats videre – med flere nye spændende elementer.
Martin Kongstads populære podcast om mad og mennesker er tilbage22.12.2023 08:19:28 CET | Pressemeddelelse
I tre år har den holdt pause, men nu genopliver Martin Kongstad og Heartbeats podcasten ’Bearnaise er dyrenes konge’. Den nye sæson får et væld af nye spændende gæster som To Sultne Piger, Lærke Kløvedal og Søren Gericke.
Ny undersøgelse: Næsten hver anden kvinde har oplevet ikke at blive taget seriøst hos lægen21.12.2023 09:19:41 CET | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse fra Aller Media viser, at næsten hver anden kvinde (46,7 %) har oplevet at lægen ikke tog deres sundhedsmæssige problemer seriøst. Problemet er ekstra stort blandt de 18-29-årige kvinder, hvor hele 58 % har oplevet ikke at blive taget seriøst. Derfor sætter femina fokus på uligheden i sundhedsvæsenet med kampagnen ”Patient XX”.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum