Familie Journal og dk4 præsenterer Dansktop Prisen 2015
Hvad blev der af Dansktoppen?
… Den lever skam i bedste velgående rundt i hele landet, men musikgenren får ikke længere meget plads og opmærksomhed i medierne. Og det er ikke bare mærkeligt – det er synd!
Derfor lancerer Familie Journal og dk4 en helt ny og festlig talentkonkurrence, som afvikles over 12 uger fra midten af september. Konkurrencen afsluttes med et brag af en finalefest samt uddelingen af Dansktop Prisen 2015. Årstallet indikerer naturligvis, at vi glæder os til at gøre konkurrencen og det enestående show til en årligt tilbagevendende begivenhed.
“Vi vil hylde Dansktoppen og give den anerkendelse, som den fortjener, og samarbejdet med dk4 ligger lige for, idet tv-kanalen og Familie Journal i høj grad henvender sig til det samme populær-musikglade publikum,” siger ugebladsdirektør Anette Kokholm.
Ankermand i de 12 talentkonkurrencer på dk4 er den erfarne tv-vært Ole Stephensen, som også vil stå i spidsen for et særligt udvalgt ekspertpanel. Panelet skal vejlede og støtte deltagerne, og herefter er det seerne, der ved hjælp af sms-stemmer skal afgøre, hvor langt, de enkelte når i konkurrencen.
“Vi glæder os meget til at byde alle velkommen ind i et meget varmt og kærligt univers,” siger Ole Stephensen og fortsætter: – “Jeg ved, der findes masser af talenter ude i landet, som på grund af for eksempel alder eller musikgenre ikke har så store chancer for at blive taget alvorligt i de eksisterende talentshows.”
Ole Stephensen vil sammen med en endnu hemmelig medvært også styre slagets gang i det store finaleshow, som foruden finalisterne fra talentkonkurrencerne vil være spækket med vores mest kendte dansktop-stjerner.
Familie Journal og dk4 forventer at samle 5000 mennesker til denne begivenhed ultimo januar 2016.
Der åbnes for deltagelse i talentkonkurrencen i begyndelsen af juni.
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comInformation om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 70 % og ca. 1 mio magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
Her er prismodtagerne ved Det Vi Elsker Prisen 20254.6.2025 22:04:27 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 4. juni var en bred vifte af morgendagens stjerner og garvede kræfter samlet i Store VEGA for at hylde fortællingerne, der samler os ved Det Vi Elsker Prisen 2025. Med 11 kategorier fordelt på tværs af film, serier, tv, bøger og teater afspejlede aftenens nominerede og prismodtagere ligeledes den alsidige kultur, der har inspireret og underholdt os det forgangne år. Holdene på og bag Pigen med nålen og Fuld af kærlighed kunne skåle en ekstra gang, da de hver modtog to priser ved Det Vi Elsker Prisen 2025.
femina bliver revet væk: Nu kommer magasinet i nyt oplag22.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere på måneden kom femina tilbage som trykt magasin efter at have været væk i et år. Og det er blevet taget rigtig godt imod. I sådan en grad, at Aller nu trykker et nyt oplag for at imødekomme efterspørgslen.
Aller Media Nordic investerer i Aniara for at hjælpe forfattere ud over sprogbarrierer21.5.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Nordic har købt en minoritetsandel i Aniara, det svenske forlagsselskab, der hjælper forfattere med at nå nye læsere på tværs af sprogbarrierer. Investeringen på over 500.000 euro markerer begyndelsen på et partnerskab med potentiale for strategisk samarbejde, hvor forlagsarv møder innovation – med det fælles mål at gøre internationale bogmarkeder mere tilgængelige for forfattere.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum