NORDJYSKE Mediers ansvarshavende chefredaktør, Søren Rosenlund Christensen, er død.
Dødsfald: NORDJYSKE Mediers ansvarshavende chefredaktør, Søren Rosenlund Christensen, er død, 44 år. Søren Rosenlund Christensen var fra 2009 til 2014 chefredaktør på Dagbladet Ringkøbing-Skjern, hvorefter han fra 2014 til 2019 var ansvarshavende chefredaktør og adm. direktør på Bornholms Tidende. 1. september 2019 tiltrådte han som chefredaktør hos NORDJYSKE Medier.
Søren Rosenlund Christensen døde fredag aften af komplikationer efter en trafikulykke tidligere på ugen.
Søren Rosenlund Christensen var født i Tønder. Han efterlader sig sin hustru Arina Nell Richter og to voksne sønner.
Kontakter
Morten Vinther Jensen, adm. direktør, NORDJYSKE Medier: 40 30 45 97
Billeder
Information om Det Nordjyske Mediehus
Følg pressemeddelelser fra Det Nordjyske Mediehus
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Det Nordjyske Mediehus
Det Nordjyske Mediehus tager konsekvensen af stærkt ændrede markedsvilkår15.2.2024 14:20:27 CET | Pressemeddelelse
Regnskabsåret 2023 er påvirket af markant ændrede markedsvilkår på annoncemarkedet.
Kevin Walsh ny ansvarshavende chefredaktør for Det Nordjyske Mediehus11.8.2023 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Det Nordjyske Mediehus har udnævnt Kevin Walsh til ny ansvarshavende chefredaktør.
Karl Erik Stougaard stopper i Det Nordjyske Mediehus 24.4.2023 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Ansvarshavende chefredaktør Karl Erik Stougaard har besluttet at fratræde sin stilling i Det Nordjyske Mediehus. Opsigelsen er begrundet i familiemæssige og private hensyn.
Det Nordjyske Mediehus’ positive driftsresultat er præget af stærkt stigende omkostninger17.2.2023 10:02:22 CET | Pressemeddelelse
Regnskabsåret 2022 viser et resultat, som er påvirket af stærkt stigende priser, stort fald i forbrugertillid og negativ udvikling på finansielle markeder.
Det Nordjyske Mediehus A/S skruer op for de kreative ambitioner og tilpasser organisationen1.11.2022 12:05:00 CET | Pressemeddelelse
Det Nordjyske Mediehus har et ønske om at blive en endnu stærkere og mere kreativ samarbejdspartner overfor de nordjyske virksomheder. Det stiller yderligere krav til vores digitale tilbud og vores evne til at kunne rådgive strategisk om budskaber og performance på tværs af såvel nuværende og som kommende platforme. Vi har drevet det grafiske arbejde og erhvervskundesupporten godt gennem en årrække, men med de stigende krav i markedet og den digitale udvikling har det været naturligt at kigge efter en ekstern partner, der kan understøtte os bedst muligt i at indfri vores ambitioner. Det er nu lykkedes. Der er indgået aftale om et strategisk samarbejde med ZUPA ZITE-koncernen, som skal stå for etableringen og den daglige drift af et nyt DNMH Agency. Det nye bureau skal fungere som et stærkt kompetencecenter, der kan tilbyde endnu bedre kundeoplevelser, service og kreative produkter til vores erhvervskunder. ”Vi tror på, at aftalen med ZITE A/S om etableringen af DNMH Agency som et in-ho
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum