Telia Danmark

Telia forenkler kundeservice

Del
Mere digitalisering og mindre administration. Telia gennemfører i dag en forenkling af sine kundevendte funktioner. Det betyder mere fokus på nye digitale løsninger og konkret kundebetjening og mindre fokus på administration og manuelle arbejdsgange.

Forenklingen af Telias kundeservice kommer til at betyde forskellige ændringer. De medfører blandt andet, at der fremover vil være færre administrative opgaver og kortere arbejdsgange i kundeserviceorganisationen. Ændringerne skal også ses i lyset af, at stadig flere kunder vælger at benytte digitale selvbetjeningsløsninger i stedet for at ringe til kundeservice. Ændringerne betyder, at i alt 53 – heraf 40 administrative – medarbejdere opsiges.

”Ændringerne sker som følge af den hurtige digitale udvikling, som stiller helt andre krav til den måde, vi kommunikerer med vores kunder på og den måde vi arbejder på. Derfor må vi også organisere os anderledes for at kunne leve op til kundernes krav,” siger Morten Bentzen, administrerende direktør i Telia.

I korte træk betyder ændringerne:

  • Den enkelte medarbejder får mere tid til kunder
  • Unødvendige eller uhensigtsmæssige arbejdsgange bortfalder
  • Kortere arbejdsgange
  • Færre mellemledere og coaches
  • Ensretning af kundeservice i de tre brands; Telia, Call Me og DLG Tele
  • Øget erfaringsudveksling på tværs af de tre brands

Billeder

Information om Telia Danmark

Telia Danmark
Telia Danmark
Ørestads Boulevard 45
2300 København S

http://telia.dk/

I Telia er vi begejstrede for digitaliseringens mange muligheder. Vi transformerer ny teknologi til konkrete produkter, der gør vores kunders hverdag mere farverig, virksomhederne mere effektive og samfundet endnu smartere.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er mere end 700 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.

Vores netværk udgør grundstammen i digitaliseringen af Danmark. Det giver os både et ansvar og en mulighed for aktivt at gøre en positiv forskel ved at bidrage til den grønne omstilling, forbinde mennesker og gøre det trygt at færdes online. Det gør vi gennem udnyttelse og udforskning af digitaliseringens mange muligheder – til glæde for os alle.

Læs mere om os på telia.dk

Følg pressemeddelelser fra Telia Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Telia Danmark

Ny mobilnetværksmåling: Telia leverer på ambitionen om at tilbyde det bedste netværk til flest danskere26.4.2024 08:30:02 CEST | Pressemeddelelse

I en ny netværksundersøgelse fra den uafhængige benchmarking-analysevirksomhed umlaut scorer Telias mobilnetværk med 979 ud af 1000 mulige samlet set det højeste antal point blandt alle danske teleselskaber. Resultatet skal ses i lyset af de seneste års omfattende opgradering af Telias netværk med ny, kraftfuld og mere energieffektiv 5G-mobilteknologi.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye