Telia-kunder kan tyvstarte Black Friday

Arrangementet har Telia valgt at kalde Purple Thursday. Purple fordi, Telias logofarve er lilla, og thursday ganske enkelt fordi, det foregår på en torsdag. Tilbuddene, som er forbeholdt Telia-kunder på Purple Thursday er nøjagtigt de samme, som de tilbud der gælder alle andre på selve Black Friday.
Eksisterende kunder først
Hele ideen med Purple Thursday er at indføre en tradition, hvor Telia sætter eksisterende kunder i fokus i en handelsuge, hvor alt ellers handler om Black Friday. Det er et led i Telias strategi om at fokusere mere på eksisterende kunder og i mindre grad satse på at erobre nye kunder.
"Mange mobilselskaber fokuserer benhårdt - eller udelukkende - på at hente nye kunder ind i butikken. Det er selvfølgelig fint nok. Men i det lange løb tror vi i Telia på, at vi ved at behandle eksisterende kunder endnu bedre, så bliver de gladere kunder og dermed også mere loyale kunder," siger Telias adm. direktør Morten Bentzen.
Tag en ven med
Selvom Telia prioriterer eksisterende kunder over potentielle kunder, betyder det naturligvis ikke, at nye kunder ikke er velkomne. Derfor kan alle nuværende Telia kunder tage en ven med ned i Telia-butikken på torsdag, og så får han eller hun samme eksklusive adgang til Purple Thursday - dog kun hvis man er i selskab med en eksisterende Telia-kunde.
"Selvfølgelig vil vi gerne have nye kunder. Men det vigtigt for Telia at vise, at vi mener det alvorligt, når vi siger eksisterende kunder først. Som Telia-kunde skal man kunne mærke, at Telia lægger flere kræfter i at gøre det godt for mig som kunde, end i at jagte nye kunder. Det er en strategi, vi kommer til at satse benhårdt på i 2018," siger Morten Bentzen.
Purple Thursday-tilbudene gælder i samtlige Telia-butikker i hele Danmark.
Billeder
Information om Telia Danmark
I Telia er vi begejstrede for digitaliseringens mange muligheder. Vi transformerer ny teknologi til konkrete produkter, der gør vores kunders hverdag mere farverig, virksomhederne mere effektive og samfundet endnu smartere.
Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er mere end 700 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.
Vores netværk udgør grundstammen i digitaliseringen af Danmark. Det giver os både et ansvar og en mulighed for aktivt at gøre en positiv forskel ved at bidrage til den grønne omstilling, forbinde mennesker og gøre det trygt at færdes online. Det gør vi gennem udnyttelse og udforskning af digitaliseringens mange muligheder – til glæde for os alle.
Læs mere om os på telia.dk
Følg pressemeddelelser fra Telia Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Telia Danmark
Skolestart og skærmtid: Mobiltelefonen støtter dit skolebarns voksende selvstændighed – men sunde skærmvaner er nødvendige for dit barns trivsel19.8.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Mange forældre vælger at introducere den første mobiltelefon til deres barn omkring skolestart.
Nu bliver de første Telia-kunder en del af Norlys16.7.2024 09:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Telias tv-forretning integreres nu i Norlys, og kunderne får dermed adgang til Norlys' tv-pakker med et bredere udvalg af kanaler og streamingtjenester. For de fleste af Telias tv-kunder betyder overgangen til Norlys samtidig, at prisen falder.
To stærke, interne profiler indtræder i Telia Danmarks direktion7.6.2024 09:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Telia Danmark byder to interne profiler velkommen i topledelsen. Jakob Steen indtræder som privatkundedirektør mens Eva Lundgren indtræder i en nyoprettet rolle i direktionen som Director of Brand, Marketing & E-Commerce. Begge tiltræder dags dato.
Telia Danmark knækker kurven og reducerer CO2-udledningen med næsten 12%17.5.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Telia Danmark har for femte år i træk kortlagt sin CO2-udledning, og har i 2023 opnået en markant reduktion på 11,5%. Klimabesparelserne er hentet i alle dele af driften.
Ny mobilnetværksmåling: Telia leverer på ambitionen om at tilbyde det bedste netværk til flest danskere26.4.2024 08:30:02 CEST | Pressemeddelelse
I en ny netværksundersøgelse fra den uafhængige benchmarking-analysevirksomhed umlaut scorer Telias mobilnetværk med 979 ud af 1000 mulige samlet set det højeste antal point blandt alle danske teleselskaber. Resultatet skal ses i lyset af de seneste års omfattende opgradering af Telias netværk med ny, kraftfuld og mere energieffektiv 5G-mobilteknologi.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum