Black Friday: Telia-kunder får særbehandling

Black Friday er på rekordtid blevet en shopping-tradition i Danmark. En dag med et væld af tilbud og store besparelser, men også en dag hvor butikker og webshops kæmper en hektisk kamp om nye kunder. Det kan man slippe for som Telia-kunde.
”Med Purple Thursday kan man som Telia-kunde i ro og mag komme ned i den lokale Telia-butik allerede dagen før Black Friday. Tilbuddene er præcis de samme som på selve Black Friday. Men man slipper for stress og sikrer sig mod, at de bedste tilbud er udsolgt”, siger Gustav Berghog, der er privatkundedirektør i Telia.
Det er også muligt at tage en ven med ned i butikken. Han eller hun får også adgang til Purple Thursday-tilbuddene, hvis man er i selskab med en eksisterende Telia-kunde.
Eksisterende kunder først
Telia lancerede konceptet Purple Thursday som et strategisk initiativ i forbindelse med Black Friday sidste år. Ideen er at skabe en tradition, hvor Telia sætter eksisterende kunder i fokus i en uge, hvor alt andet ellers synes at handle om Black Friday og at hente nye kunder ind i butikken.
”Selvfølgelig vil vi gerne have nye kunder. Men det er mindst lige så vigtigt for Telia at behandle vores kunder bedre end vores konkurrenter gør. Det er en del af vores strategi, at vi sætter eksisterende kunder først. Telia arbejder målrettet med at fjerne såkaldte pain points for vores kunder. Al virakken og kampen om de bedste tilbud er måske et lille pain point, men det er alligevel noget, vi gerne vil skåne vores kunder for”, siger Gustav Berghog.
Navnet Purple Thursday spiller på, at Telias logofarve er lilla – Purple – og Thursday simpelthen fordi, det foregår om torsdagen; dagen før Black Friday.
Tilbuddene er de samme i alle Telias butikker landet over, ligesom tilbuddene er de samme til Purple Thursday som på selve Black Friday.
Billeder
Information om Telia Danmark
I Telia er vi begejstrede for digitaliseringens mange muligheder. Vi transformerer ny teknologi til konkrete produkter, der gør vores kunders hverdag mere farverig, virksomhederne mere effektive og samfundet endnu smartere.
Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er mere end 700 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.
Vores netværk udgør grundstammen i digitaliseringen af Danmark. Det giver os både et ansvar og en mulighed for aktivt at gøre en positiv forskel ved at bidrage til den grønne omstilling, forbinde mennesker og gøre det trygt at færdes online. Det gør vi gennem udnyttelse og udforskning af digitaliseringens mange muligheder – til glæde for os alle.
Læs mere om os på telia.dk
Følg pressemeddelelser fra Telia Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Telia Danmark
Skolestart og skærmtid: Mobiltelefonen støtter dit skolebarns voksende selvstændighed – men sunde skærmvaner er nødvendige for dit barns trivsel19.8.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Mange forældre vælger at introducere den første mobiltelefon til deres barn omkring skolestart.
Nu bliver de første Telia-kunder en del af Norlys16.7.2024 09:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Telias tv-forretning integreres nu i Norlys, og kunderne får dermed adgang til Norlys' tv-pakker med et bredere udvalg af kanaler og streamingtjenester. For de fleste af Telias tv-kunder betyder overgangen til Norlys samtidig, at prisen falder.
To stærke, interne profiler indtræder i Telia Danmarks direktion7.6.2024 09:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Telia Danmark byder to interne profiler velkommen i topledelsen. Jakob Steen indtræder som privatkundedirektør mens Eva Lundgren indtræder i en nyoprettet rolle i direktionen som Director of Brand, Marketing & E-Commerce. Begge tiltræder dags dato.
Telia Danmark knækker kurven og reducerer CO2-udledningen med næsten 12%17.5.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Telia Danmark har for femte år i træk kortlagt sin CO2-udledning, og har i 2023 opnået en markant reduktion på 11,5%. Klimabesparelserne er hentet i alle dele af driften.
Ny mobilnetværksmåling: Telia leverer på ambitionen om at tilbyde det bedste netværk til flest danskere26.4.2024 08:30:02 CEST | Pressemeddelelse
I en ny netværksundersøgelse fra den uafhængige benchmarking-analysevirksomhed umlaut scorer Telias mobilnetværk med 979 ud af 1000 mulige samlet set det højeste antal point blandt alle danske teleselskaber. Resultatet skal ses i lyset af de seneste års omfattende opgradering af Telias netværk med ny, kraftfuld og mere energieffektiv 5G-mobilteknologi.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum