Folketidende.dk vælger Jubii Media Group til annoncesamarbejde

Del
Folketidende.dk, der tilhører Lolland-Falsters Folketidende, indgår nu i Danmarks største annoncenetværk hos Jubii Media Group.

Jubii Media Group står fra 1. maj for annoncesalget til folketidende.dk efter mediehusets eget salg. Folketidende.dk er et at Danmarks hurtigst voksende lokale online nyhedsmedier med fokus på lokale nyheder fra Lolland og Falster, sport og underholdning.

- Folketidende.dk er et godt match for vores netværk – de har et stort fokus på kvalitet og stiller høje krav til gennemsigtighed, hvilket harmonerer fint med vores arbejde . Vi er rigtig glade for det nye samarbejde, som samtidig betyder, at vores annoncører får mulighed for at nå ud til en større læserskare, når vi inkluderer folketidende.dk’s ca. 80.000 månedlige brugere, siger Astrid Thusgaard-Madsen, administrerende direktør i Jubii.

Michael Mistarz Benzon, Online- og digitalchef, Lolland Falsters Folketidende, har høje forventninger til samarbejdet med Jubii Media Group.

- Vi har valgt Jubii, fordi vi har tillid til Jubii’s evne til at styrke vores forretning. Vi oplever en stor åbenhed i samarbejdet, bl.a. i form af det overskuelige dashboard, hvor vi kan følge udviklingen dag for dag i salget af vores annoncer, siger Michael Mistarz Benzon, Online- og digitalchef, Lolland Falsters Folketidende.

Fakta

Jubii Media Group varetager annoncesalg for en række af landets største sites, bl.a. DMI.dk, SN.dk, Feltet.dk, Denstoredanske.dk og Localeyes.dk. Jubii Media Group er ejet af NORDJYSKE Medier.

Nøgleord

Kontakter

Astrid Thusgaard-Madsen, administrerende direktør, tlf. 2545 6055, atm@jubiimediagroup.dk

Vedhæftede filer

Information om Det Nordjyske Mediehus

Det Nordjyske Mediehus



Følg pressemeddelelser fra Det Nordjyske Mediehus

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Det Nordjyske Mediehus

Det Nordjyske Mediehus A/S skruer op for de kreative ambitioner og tilpasser organisationen1.11.2022 12:05:00 CET | Pressemeddelelse

Det Nordjyske Mediehus har et ønske om at blive en endnu stærkere og mere kreativ samarbejdspartner overfor de nordjyske virksomheder. Det stiller yderligere krav til vores digitale tilbud og vores evne til at kunne rådgive strategisk om budskaber og performance på tværs af såvel nuværende og som kommende platforme. Vi har drevet det grafiske arbejde og erhvervskundesupporten godt gennem en årrække, men med de stigende krav i markedet og den digitale udvikling har det været naturligt at kigge efter en ekstern partner, der kan understøtte os bedst muligt i at indfri vores ambitioner. Det er nu lykkedes. Der er indgået aftale om et strategisk samarbejde med ZUPA ZITE-koncernen, som skal stå for etableringen og den daglige drift af et nyt DNMH Agency. Det nye bureau skal fungere som et stærkt kompetencecenter, der kan tilbyde endnu bedre kundeoplevelser, service og kreative produkter til vores erhvervskunder. ”Vi tror på, at aftalen med ZITE A/S om etableringen af DNMH Agency som et in-ho

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye