
Joy of Giving - Glæden ved at give
Under temaet Joy of Giving indleder Georg Jensen årets brag af en julekampagne og med kampagnen RUND OP FOR RØDE KORS har Georg Jensens i år givet årets gaveindkøb ny mening. Alle Georg Jensens kunder har i december kunnet runde op, når de købte deres julegaver. Som tak modtog de et specielt til-og-fra-kort med en personlig julehilsen fra Georg Jensens kendte julehjælpere. Nu er det så tid til at gøre resultatet op.
Med hjælp fra Caroline Fleming, Peter Mygind, Stine Prætorius, Mira Wanting, Jean Ahlefeldt-Laurvig, Lars Brygmann, Sarah Zobel, Alexander Kølpin, Christiane Schaumburg-Müller, Jimmy Jørgensen, Ellen Hillingsø, Jarl Friis Mikkelsen, Peter Frödin, Sofie Lassen-Kahlke, Shane Brox, Hella Joof, Jokeren, Nikolaj Koppel, Susanne Rützou, Stine Goya, Uffe
Buchard og Kim Grenaa har mere end 1.000 Georg Jensen kunder rundet op med 60.000 kr.
Georg Jensen fordobler beløbet, så det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ hjælpearbejde er 120.000 kr.
Billederne fra de mange sjove dage med gaveindpakning hos Georg Jensen på Amagertorv kan hentes på:
http://georgjensen.kontainer.com/login/
Username: røde kors
Password: røde kors
Klik venligst på mappen.
Vedhæftede filer
Information om Georg Jensen
Følg pressemeddelelser fra Georg Jensen
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Georg Jensen
GEORG JENSEN AQUIRES DANISH SILVER1.5.2013 14:46:43 CEST | Press release
Expanding Antique Silver, Watch and Jewellery business
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:27 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
JOY OF GIVING 2012 GAV 145.594 KR. TIL RØDE KORS7.1.2013 13:02:11 CET | Pressemeddelelse
Med julekampagnen Joy of Giving opfordrede Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors. Det samlede beløb, der går ubeskåret til Røde Kors’ uundværlige hjælpearbejde som resultat af Joy of Giving 2012, er 145.594 kr.
Arbejdende træværksted og pop-up-shop hos Georg Jensen i december5.12.2012 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Møbelsnedker Morten Høeg-Larsen og Claus Meyer åbner pop-up-shop hos Georg Jensen. Oplev de smukke organiske skærebrætter fra deres fælles projekt ”Sløjd” og få smagsprøver på julegodter fra Meyers Bageri tre weekender i december på 1. sal i Georg Jensens Flagship Store på Amagertorv på Strøget i København.
Joy of Giving kampagnen fortsætter4.12.2012 11:20:51 CET | Pressemeddelelse
Kendte danskere besøgte Georg Jensen i weekenden for at pakke gaver ind til fordel for Røde Kors. Du kan også være med til at støtte! Kombiner dit julegavekøb med støtte til Røde Kors.