IC Companys satser på succesfuldt butikskoncept
Det nye visuelle univers i ”Companys” butikkerne er designet med stor fokus på æstetik og fleksibilitet, hvor butikkernes lokaler skal fungere som en inspirerende kulisse for den alsidige palet af de modebrands, multibrand-butikkerne fører. Styrken ved det fleksible butikskoncept udtrykkes gennem såkaldte ”brand moduler”, der hver især repræsenterer hvert enkelt mærkes eget unikke univers.
”Franchising er en meget vigtig distributionsmetode for os. Med det nye, optimerede butikskoncept sender vi et signal til omverden om, at franchising er et af vores fokus- og kerneområder. Dette kombineret med stærke kompetencer inden for rådgivning bevirker, at vi uden tvivl er en af de stærkeste partnere i markedet, og jeg har derfor store forventninger til arbejdet med at give vores brands den optimale salgsplatform”, udtaler Niels Mikkelsen, CEO hos IC Companys.
Succesen fortsætter
I dag findes der 29 ”Companys” butikker verden, og i 2010 åbnes yderligere otte butikker i Skandinavien, hvoraf fire vil være at finde i Sverige. Konceptet henvender sig til mange forskellige kvinder med mærkerne InWear, Par Two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Desiners Remix Collection og Tiger of Sweden som de bærende brands. Alle har de en stærk designprofil og en høj modegrad tilfælles, samtidig med at prislejet spænder vidt med St. Tropez og Soaked i et billigere prisleje og Designers Remix Collection og Tiger som de dyrere og mere højt profilerede mærker.
Med optimeringen af ”Companys” konceptet samt et stort fokus på identificering af de ideelle franchise-partnere, fortsætter IC Companys den positive udvikling og arbejder frem mod opbygningen af et endnu stærkere franchise netværk.
Billeder
Vedhæftede filer
Information om PRD Agency ApS
Følg pressemeddelelser fra PRD Agency ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra PRD Agency ApS
Vinklerne tilbage på Vestegnen27.3.2012 16:33:09 CEST | Pressemeddelelse
Efter tidligere at have høstet store nationale og internationale triumfer sammen er hummel og Brøndby IF nu parat til nye eventyr. Den traditionsrige klub fra 1964 og det danske sportfashion brand med rødder helt tilbage fra 1923 indleder således fra sommeren 2012 et samarbejde, som betyder, at hummels vinkler foreløbig vil pryde Brøndby IF’s trøjer frem til sommeren 2017.
Eva Danmark A/S satser på fremtiden16.3.2010 17:00:13 CET | Pressemeddelelse
Med afsæt i et ændret marked samt i ønsket om optimal udnyttelse af de stærkeste kompetencer, præsenterer Eva Danmark A/S nu en fornyet virksomhedsstrategi. Første skridt er en styrkelse af direktionen med tilføjelsen af to nye profiler, der nu kommer til at bestå af tre direktører, der vil arbejde tæt sammen om at styrke virksomheden og nå nye mål. Dernæst kommer en omstrukturering af markederne England, Norge og Sverige, og slutteligt offentliggøres et meget ambitiøst vækstmål - Eva Danmark A/S skal vokse til dobbelt størrelse i løbet af de næste fire år.
Støt kampen18.3.2009 18:47:44 CET | Pressemeddelelse
Samsung fortsætter kampen mod brystkræft gennem et tiltag på Facebook, hvor de sammen med Kræftens Bekæmpelse indleder et samarbejde med Julie Berthelsen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Rikkemai Nielsen, Saseline Sørensen og Julie Steincke, der alle støtter den gode sag. Samsung har sideløbende startet en Facebook gruppe, hvor hver enkelt, inviteret person med et enkelt klik, sikrer en donation til Kræftens Bekæmpelse på fem kroner.
Eva Danmark A/S vinder prestigefyldt europæisk pris14.10.2008 17:11:03 CEST | Pressemeddelelse
Eva Danmark A/S har vundet Design Management Europe Award 2008 for udviklingen af sine innovative produkter til hjemmet og køkkenet.
Eksklusivt dansk bolighus åbner dørene for ny luksusmesse10.9.2008 17:01:13 CEST | Pressemeddelelse
Green Square, Nordeuropas førende bolighus inden for antikviteter og indretning, præsenterer Luxus Square i dagene d. 26.-27. september i København.