IC Companys satser på succesfuldt butikskoncept

Del
Effektivisering af forretningsprocesser samt af virksomheden som et hele fortsætter hos den danske modekoncern IC Companys, der i løbet af 2010 planlægger en betydelig ekspansion i antallet af franchise butikker. Med en optimering af ”Companys” butikskonceptet, sættes der nu fokus på at indgå partnerskaber med stærke og målrettede franchisetagere samtidig med at virksomhedens helt store styrke udnyttes - en helstøbt palet af alsidige og stærke koncepter som bl.a. består af InWear, Part Two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Designers Remix Collection og Tiger of Sweden.

Det nye visuelle univers i ”Companys” butikkerne er designet med stor fokus på æstetik og fleksibilitet, hvor butikkernes lokaler skal fungere som en inspirerende kulisse for den alsidige palet af de modebrands, multibrand-butikkerne fører. Styrken ved det fleksible butikskoncept udtrykkes gennem såkaldte ”brand moduler”, der hver især repræsenterer hvert enkelt mærkes eget unikke univers.

”Franchising er en meget vigtig distributionsmetode for os. Med det nye, optimerede butikskoncept sender vi et signal til omverden om, at franchising er et af vores fokus- og kerneområder. Dette kombineret med stærke kompetencer inden for rådgivning bevirker, at vi uden tvivl er en af de stærkeste partnere i markedet, og jeg har derfor store forventninger til arbejdet med at give vores brands den optimale salgsplatform”, udtaler Niels Mikkelsen, CEO hos IC Companys.

Succesen fortsætter

I dag findes der 29 ”Companys” butikker verden, og i 2010 åbnes yderligere otte butikker i Skandinavien, hvoraf fire vil være at finde i Sverige. Konceptet henvender sig til mange forskellige kvinder med mærkerne InWear, Par Two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Desiners Remix Collection og Tiger of Sweden som de bærende brands. Alle har de en stærk designprofil og en høj modegrad tilfælles, samtidig med at prislejet spænder vidt med St. Tropez og Soaked i et billigere prisleje og Designers Remix Collection og Tiger som de dyrere og mere højt profilerede mærker.

Med optimeringen af ”Companys” konceptet samt et stort fokus på identificering af de ideelle franchise-partnere, fortsætter IC Companys den positive udvikling og arbejder frem mod opbygningen af et endnu stærkere franchise netværk.

Billeder

bILLEDE 1 - NYT BUTIKSKONCEPT
bILLEDE 1 - NYT BUTIKSKONCEPT
Download
Billede 2 - nyt butikskoncept
Billede 2 - nyt butikskoncept
Download

Vedhæftede filer

Information om PRD Agency ApS

PRD Agency ApS
PRD Agency ApS
Vimmelskaftet 41a, 2.
1161 København K

33 89 20 20http://www.prdagency.com

Følg pressemeddelelser fra PRD Agency ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra PRD Agency ApS

Eva Danmark A/S satser på fremtiden16.3.2010 17:00:13 CET | Pressemeddelelse

Med afsæt i et ændret marked samt i ønsket om optimal udnyttelse af de stærkeste kompetencer, præsenterer Eva Danmark A/S nu en fornyet virksomhedsstrategi. Første skridt er en styrkelse af direktionen med tilføjelsen af to nye profiler, der nu kommer til at bestå af tre direktører, der vil arbejde tæt sammen om at styrke virksomheden og nå nye mål. Dernæst kommer en omstrukturering af markederne England, Norge og Sverige, og slutteligt offentliggøres et meget ambitiøst vækstmål - Eva Danmark A/S skal vokse til dobbelt størrelse i løbet af de næste fire år.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye