Støt kampen

Del
Samsung fortsætter kampen mod brystkræft gennem et tiltag på Facebook, hvor de sammen med Kræftens Bekæmpelse indleder et samarbejde med Julie Berthelsen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Rikkemai Nielsen, Saseline Sørensen og Julie Steincke, der alle støtter den gode sag. Samsung har sideløbende startet en Facebook gruppe, hvor hver enkelt, inviteret person med et enkelt klik, sikrer en donation til Kræftens Bekæmpelse på fem kroner.

En ud af ni danske kvinder rammes i løbet af deres liv af brystkræft, som i dag er den hyppigste form for kræft blandt kvinder i Danmark. Kræftens Bekæmpelse bruger hvert år mellem 30 og 40 millioner kroner på
området til forskning, rehabilitering og patientstøtteaktiviteter for brystkræftramte og har til stadighed brug for ressourcer for at kunne fortsætte det gode arbejde.
Hos Samsung hylder man denne store indsats, og har derfor lanceret en helt speciel, pink udgave af deres Touchwiz telefon, der kan købes i samtlige Sonofon butikker landet over i hele marts måned. For hver solgte telefon donerer Samsung 25 kroner, som går ubeskåret til kampen mod brystkræft. Samtidig har Samsung startet en Facebook gruppe, hvor hver person, der inviteres til gruppen ved et simpelt klik sikrer en donation til Kræftens Bekæmpelse på fem kroner.

Herudover har virksomheden indgået et samarbejde med fem danske, kvindelige profiler der har valgt at støtte op om det velgørende projekt. Julie Berthelsen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Rikkemai Nielsen, Saseline Sørensen, og Julie Steincke har alle haft sygdommen inde på livet på hver deres måde og håber, at man bl.a. med projektet med Samsung kan skabe fokus på sagen og rykke nogle vigtige skridt nærmere en kur.


”Jeg har valgt at støtte projektet, fordi det er en sag, vi aldrig må glemme. Jeg har personligt haft sygdommen tæt inde på livet da både veninder og min mormor har haft brystkræft, og jeg synes derfor at fokus på sagen
til stadighed skal være nært og højtråbende. Derfor vil jeg til hver en tid opfordre til at støtte den gode sag”, siger Rikkemai Nielsen, der er designer i sit eget mærke Stories by Rikkemai.

Camilla Gohs Miehe-Renard fortsætter: ”Det er en grim og ubarmhjertig sygdom, der ikke bare æder kroppe men også sjæle, men jeg tror på, at vi kan vinde kampen, hvis vi kæmper sammen. For hver dag vi holder forskningen økonomisk i live, rykker vi én dag tættere på at knække koden og få udryddet kræften. Lad os starte med brystkræft – og lad os starte i dag!”

Samsungs Facebook profil har præmiere d. 18. marts og er aktiv tre uger frem.

Billeder

Billede af kendte kvindelige profiler der støtter projektet
Billede af kendte kvindelige profiler der støtter projektet
Download

Information om PRD Agency ApS

PRD Agency ApS
PRD Agency ApS
Vimmelskaftet 41a, 2.
1161 København K

33 89 20 20http://www.prdagency.com

Følg pressemeddelelser fra PRD Agency ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra PRD Agency ApS

IC Companys satser på succesfuldt butikskoncept18.5.2010 16:07:48 CEST | Pressemeddelelse

Effektivisering af forretningsprocesser samt af virksomheden som et hele fortsætter hos den danske modekoncern IC Companys, der i løbet af 2010 planlægger en betydelig ekspansion i antallet af franchise butikker. Med en optimering af ”Companys” butikskonceptet, sættes der nu fokus på at indgå partnerskaber med stærke og målrettede franchisetagere samtidig med at virksomhedens helt store styrke udnyttes - en helstøbt palet af alsidige og stærke koncepter som bl.a. består af InWear, Part Two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Designers Remix Collection og Tiger of Sweden.

Eva Danmark A/S satser på fremtiden16.3.2010 17:00:13 CET | Pressemeddelelse

Med afsæt i et ændret marked samt i ønsket om optimal udnyttelse af de stærkeste kompetencer, præsenterer Eva Danmark A/S nu en fornyet virksomhedsstrategi. Første skridt er en styrkelse af direktionen med tilføjelsen af to nye profiler, der nu kommer til at bestå af tre direktører, der vil arbejde tæt sammen om at styrke virksomheden og nå nye mål. Dernæst kommer en omstrukturering af markederne England, Norge og Sverige, og slutteligt offentliggøres et meget ambitiøst vækstmål - Eva Danmark A/S skal vokse til dobbelt størrelse i løbet af de næste fire år.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye