Anden Paa Coke?

Danmarkshistoriens største stand-up show har tv-premiere på Kanal 5

Anden Paa Coke? Danmarkshistoriens største stand-up show har tv-premiere på Kanal 5

På Kanal 5 vil vi gerne vise det bedste af det bedste, og med “Anden Paa Coke?” fåes det simpelthen ikke bedre inden for genren. Der er lagt op til den helt store comedy aften, når Anders Matthesens anmelderroste show ruller over skærmen torsdag den 21. august kl. 21.00.

Multitalentet Anders Matthesen er ubestridt Danmarks største entertainer. Hans projekter er i særdeleshed kendt for at være banebrydende, originale, eftertænksomme og morsomme.

Den talentfulde komiker er kendt for at have mange kreative projekter i støbeskeen, og dette år er heller ingen undtagelse. Udover tv-premieren på ”Anden Paa Coke?” kan Anders Matthesen også opleves i et helt nyt tv-program, når ”COMEDY KUREN” vises på Kanal 5 til efteråret.

”Anden Paa Coke?” er et meta-stykke, hvor Anden spiller Anden, der forsøger at stable et nyt og originalt show på benene. Men da en skriveblokering indtræder, må der andre midler i brug. Showet følger ham i hans mere og mere desperate forsøg på at finde inspiration og noget brugbart materiale. Det er desværre ikke lige til, og mens Anden hele tiden plages og fristes til at tage en hurtig udvej, kæmper han samtidig også med sin egen stolthed om ikke at genbruge gammelt materiale og karakterer.

”Anden Paa Coke?” skrev sig ind i den danske comedy-historie, da Anders Matthesen præsenterede showet for danskerne i 2006. Kombinationen af stand-up og teater var en ren vinder hos publikum og anmelderne.

Gå ikke glip af tv-premieren på ”Anden Paa Coke?”, torsdag den 21. august kl. 21.00.

For yderligere information kontakt venligst:
SBS PRESSE tlf. 70270501

Charlotte Wøhlk tlf. 4062 3016/ cw@xponering.dk