PRD Agency ApS

Ny Cottonfield-tribune på SAS Arena i Herning

Del
Steff Houlberg-tribunen skifter navn til Cottonfield-tribunen på FC Midtjyllands stadion SAS Arena og markeres ved hjemmeåbningskampen 3. august 2008.
 

Ny Cottonfield-tribune på SAS Arena

Steff Houlberg-tribunen skifter navn til Cottonfield-tribunen på FC Midtjyllands stadion SAS Arena i Herning. Navneskiftet markeres i forbindelse med den første SAS Liga-hjemmekamp i den nye sæson søndag den 3. august 2008.

Efter en årrække med navnet Steff Houlberg skifter SAS Arenas nordlige tribune navn til Cottonfield-tribunen. Stadionafsnittet, der er placeret mod Herning Messecenter, har plads til små 2400 siddende og stående tilskuere og får nu sit navn efter det traditionsrige danske modefirma, der producerer mærkevaretøj til mænd, kvinder og børn.

”Vi har store forventninger til samarbejdet med Cottonfield. Det er dejligt med en partner, der aktiverer deres sponsorat i klubben ved både at lægge navn til tribunen og klæde vores akademitalenter og SAS Liga-spillere på,” siger Claus Bertelsen, der er administrerende direktør i FC Midtjylland.

Fremsynet talentstøtte

En del af samarbejdet mellem Cottonfield og FC Midtjylland går ud på at klæde SAS Liga-spillerne på i forbindelse med ligakampe og på rejser via nydesignede uniformer. Ud over aftalen med FC Midtjylland har Cottonfield også indgået individuelle aftaler med landsholdsaspiranten Mikkel Thygesen og den tidligere FCM-profil Simon Poulsen. Disse to spillere indgår i Cottonfield Sport Support, som er et støtteprogram til unge talenter i dansk fodbold, som Cottonfield vil hjælpe med at synliggøre via kampagner.


”Vi begyndte for halvandet år siden på et beskedent niveau med tøj til spillerne på FCM’s Fodboldakademi. Nu klæder vi også SAS Liga-truppen på, fordi vi gerne vil understrege vores seriøsitet i forbindelse med FCM ved at investere i synlighed og
navngive Cottonfield-tribunen. Der er vores klare holdning, at FC Midtjylland er fremtidens klub på grund af deres planer og visioner om at være forrest i udviklingen i dansk fodbold ,” siger Ed Renner, Managing Director hos Cottonfield.

Cottonfield vil ligge navn til tribunen frem til sommeren 2011, som også er årstallet, der indgår i den ambitiøse regionsklubs visionsplan: Guld til Heden senest år 2011.

Navneskiftet markeres i forbindelse med den første SAS Liga-hjemmekamp i den nye sæson. Det er det rent jyske opgør mod AC Horsens søndag den 3. august kl. 14.00, hvor der vil være masser af aktiviteter og publikumsgave, bl.a. neckstraps til de første 3500 tilskuere og 100 Cottonfield gavetasker til udlodning på kampprogrammet.

Læs mere om Cottonfield og bliv inspireret af sommerens mode på www.cottonfield.dk

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Frederik Ahlefeld-Engel, Brand Division Coordinator, Cottonfield, tlf. 32 66 72 60, fae@cottonfield.dk

Claus Bertelsen, adm. dir., SAS Liga-klubben FC Midtjylland, tlf. 25 60 00 60

 

Billeder

Cottonfield Tribune
Cottonfield Tribune
Download

Information om PRD Agency ApS

PRD Agency ApS
PRD Agency ApS
Vimmelskaftet 41a, 2.
1161 København K

33 89 20 20http://www.prdagency.com

Følg pressemeddelelser fra PRD Agency ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra PRD Agency ApS

IC Companys satser på succesfuldt butikskoncept18.5.2010 16:07:48 CEST | Pressemeddelelse

Effektivisering af forretningsprocesser samt af virksomheden som et hele fortsætter hos den danske modekoncern IC Companys, der i løbet af 2010 planlægger en betydelig ekspansion i antallet af franchise butikker. Med en optimering af ”Companys” butikskonceptet, sættes der nu fokus på at indgå partnerskaber med stærke og målrettede franchisetagere samtidig med at virksomhedens helt store styrke udnyttes - en helstøbt palet af alsidige og stærke koncepter som bl.a. består af InWear, Part Two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Designers Remix Collection og Tiger of Sweden.

Eva Danmark A/S satser på fremtiden16.3.2010 17:00:13 CET | Pressemeddelelse

Med afsæt i et ændret marked samt i ønsket om optimal udnyttelse af de stærkeste kompetencer, præsenterer Eva Danmark A/S nu en fornyet virksomhedsstrategi. Første skridt er en styrkelse af direktionen med tilføjelsen af to nye profiler, der nu kommer til at bestå af tre direktører, der vil arbejde tæt sammen om at styrke virksomheden og nå nye mål. Dernæst kommer en omstrukturering af markederne England, Norge og Sverige, og slutteligt offentliggøres et meget ambitiøst vækstmål - Eva Danmark A/S skal vokse til dobbelt størrelse i løbet af de næste fire år.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye