Mads Laudrup
Fra foråret 2008 bliver U/19 landsholdsspilleren Mads Laudrup, der til dagligt spiller i FCK, mere end blot en fodboldspiller. Han vil fremover være det nye ansigt for en eksklusiv sportskollektion i alle Sport-Master's butikker i Danmark.
Kollektionen er designet af det danske casual sports brand Cottonfield og skabt specielt til Mads Laudrup:
"Vi er utrolig stolte over samarbejdet med Mads Laudrup. Han er noget ganske særligt i den danske sportsverden. Dels fordi han er et spirende talent i dansk fodbold, og samtidig er han 3. generation af en særdeles succesfuld fodboldfamilie", udtaler Ed Renner, Managing Director hos Cottonfield.
Kollektionen indeholder ca. 20 styles bestående af sweats, polos og bukser, og den får et mere tydeligt sportspræg end resten af kollektionen, vi normalt kender fra Cottonfield.
Sport-Master som eneforhandler
Sport-Master bliver eneforhandler af den eksklusive kollektion. Butikskæden er i dag Danmarks største kæde af selvstændige sportshandlere, med mere end 500 medarbejdere og mere end 100 butikker repræsenteret over hele Danmark:
"Den nye Cottonfield kollektion, som vi præsenterer i vores butikker til foråret, oser af sport, og vi er meget stolte af, at vi som den eneste sportskæde i Danmark kan markedsføre en ny og special-designet sportskollektion, som Mads Laudrup har lagt navn til", siger Indkøbschef i Sport-Master John Viborg.
Stortalent i ny rolle
Cottonfields nye ansigt er en af Danmarks potentielle nye stjerner på fodboldhimlen. Alle danske ungdomslandshold har haft Mads Laudrup som en fast bestanddel, på hvilke han mere eller mindre konsistent har båret anførerbindet. Også i Københavns Boldklub har Mads været en af de bærende kræfter på alle årgange, hvilket blev bekræftet, da han i november 2007 modtog klubbens fornemmeste talentpris "Granen".
Til samarbejdet med Cottonfield udtaler Mads Laudrup: "Det er spændende at kombinere fodbolden med noget helt andet. Jeg er meget glad for at få en del af Cottonfield's kollektion dedikeret til mig. Det forpligter".
Mads Laudrups samarbejde med Cottonfield er endnu et markant afsæt i den positive udvikling, som brandet har undergået i de seneste år. Her har et frugtbart samarbejde med en række sportstalenter i hele Europa medvirket til at udvikle Cottonfield til et af tidens førende casual sports brands.
Yderlige oplysninger fås på www.cottonfield.dk eller kontakt venligst PR Division - PR & kommunikationschef Henrik Juhl på: hju@pr-division.com eller på tlf. nr. 33 89 20 20
Information om PRD Agency ApS
Følg pressemeddelelser fra PRD Agency ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra PRD Agency ApS
Vinklerne tilbage på Vestegnen27.3.2012 16:33:09 CEST | Pressemeddelelse
Efter tidligere at have høstet store nationale og internationale triumfer sammen er hummel og Brøndby IF nu parat til nye eventyr. Den traditionsrige klub fra 1964 og det danske sportfashion brand med rødder helt tilbage fra 1923 indleder således fra sommeren 2012 et samarbejde, som betyder, at hummels vinkler foreløbig vil pryde Brøndby IF’s trøjer frem til sommeren 2017.
IC Companys satser på succesfuldt butikskoncept18.5.2010 16:07:48 CEST | Pressemeddelelse
Effektivisering af forretningsprocesser samt af virksomheden som et hele fortsætter hos den danske modekoncern IC Companys, der i løbet af 2010 planlægger en betydelig ekspansion i antallet af franchise butikker. Med en optimering af ”Companys” butikskonceptet, sættes der nu fokus på at indgå partnerskaber med stærke og målrettede franchisetagere samtidig med at virksomhedens helt store styrke udnyttes - en helstøbt palet af alsidige og stærke koncepter som bl.a. består af InWear, Part Two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Designers Remix Collection og Tiger of Sweden.
Eva Danmark A/S satser på fremtiden16.3.2010 17:00:13 CET | Pressemeddelelse
Med afsæt i et ændret marked samt i ønsket om optimal udnyttelse af de stærkeste kompetencer, præsenterer Eva Danmark A/S nu en fornyet virksomhedsstrategi. Første skridt er en styrkelse af direktionen med tilføjelsen af to nye profiler, der nu kommer til at bestå af tre direktører, der vil arbejde tæt sammen om at styrke virksomheden og nå nye mål. Dernæst kommer en omstrukturering af markederne England, Norge og Sverige, og slutteligt offentliggøres et meget ambitiøst vækstmål - Eva Danmark A/S skal vokse til dobbelt størrelse i løbet af de næste fire år.
Støt kampen18.3.2009 18:47:44 CET | Pressemeddelelse
Samsung fortsætter kampen mod brystkræft gennem et tiltag på Facebook, hvor de sammen med Kræftens Bekæmpelse indleder et samarbejde med Julie Berthelsen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Rikkemai Nielsen, Saseline Sørensen og Julie Steincke, der alle støtter den gode sag. Samsung har sideløbende startet en Facebook gruppe, hvor hver enkelt, inviteret person med et enkelt klik, sikrer en donation til Kræftens Bekæmpelse på fem kroner.
Eva Danmark A/S vinder prestigefyldt europæisk pris14.10.2008 17:11:03 CEST | Pressemeddelelse
Eva Danmark A/S har vundet Design Management Europe Award 2008 for udviklingen af sine innovative produkter til hjemmet og køkkenet.