Syd- og Sønderjyllands Politi

Arbejdsulykke i Esbjerg - 51-årig mand er død

Del

25.6.2026 16:51:26 CEST | Syd- og Sønderjyllands Politi 

Syd- & Sønderjyllands Politi modtog i dag klokken 13.41 anmeldelse om en arbejdsulykke på havnen i Esbjerg, hvor en medarbejder var blevet ramt af en jernbjælke. Manden er afgået ved døden som følge af ulykken. Der er tale om en 51-årig mand fra Esbjerg Kommune. De pårørende er underrettet.
En person yderligere var involveret i ulykken. Han er uskadt.
Arbejdstilsynet er tilkaldt til ulykkesstedet for at foretage undersøgelser.
Vi har ikke yderligere oplysninger.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Syd- og Sønderjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Syd- og Sønderjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Syd- og Sønderjyllands Politi

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye