Syd- og Sønderjyllands Politi

Brand i transformatorstation i Åbenrå

Del

27.6.2026 01:00:13 CEST | Syd- og Sønderjyllands Politi 

Opdatering: Forsyningsselskabet er i gang med at genetablere strømmen i nogle mindre byer på Als. Tidshorisont ukendt. Vagtchefen.

27.6.2026 00:17:12 CEST | Syd- og Sønderjyllands Politi 

Opdateringen. Strømmen skulle være tilbage i Padborg og Sønderborg By. Har man behov for akut hjælp i forbindelse med manglende strøm. Ring 114. Vagtchefen

26.6.2026 23:58:27 CEST | Syd- og Sønderjyllands Politi 

Kl. 2332 modtog vi anmeldelse om brand i en transformatorstation i Åbenrå på Flensborgvej. Branden har medført at der ikke er strøm i Padborg, Sønderborg, Gråsten og Åbenrå. Strømmen skulle være tilbage i Åbenrå igen. Vi har ikke flere oplysninger på nuværende tidspunkt. Vagtchefen

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Syd- og Sønderjyllands Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Syd- og Sønderjyllands Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Syd- og Sønderjyllands Politi

Arbejdsulykke i Esbjerg - 51-årig mand er død25.6.2026 16:51:26 CEST | Myndighedsmeddelelse

Syd- & Sønderjyllands Politi modtog i dag klokken 13.41 anmeldelse om en arbejdsulykke på havnen i Esbjerg, hvor en medarbejder var blevet ramt af en jernbjælke. Manden er afgået ved døden som følge af ulykken. Der er tale om en 51-årig mand fra Esbjerg Kommune. De pårørende er underrettet. En person yderligere var involveret i ulykken. Han er uskadt. Arbejdstilsynet er tilkaldt til ulykkesstedet for at foretage undersøgelser. Vi har ikke yderligere oplysninger.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye