VS Automatic A/S satser på TikTok og YouTube for at styrke sin position i industrien

VS Automatic A/S, en pioner inden for industriel automatisering og alment elektrikerarbejde, er stolte over at annoncere sin indtræden på TikTok og YouTube som led i en ambitiøs digital strategi. Det innovative initiativ på sociale medier er designet til at forbedre virksomhedens position i branchen og skabe stærkere forbindelser til både nuværende og fremtidige kunder samt medarbejdere.

Direktør Torben Steffensen udtaler: "Vi tror på at møde potentielle kunder og medarbejdere i øjenhøjde. TikTok og YouTube giver os mulighed for at gøre netop dette - at dele vores passion for elbranchen på en måde, der er autentisk, engagerende og i tråd med vores virksomhedskultur. Ved at tage skridtet ind på disse platforme, håber vi at styrke vores relationer til vores kunder og medarbejdere, og inspirere den næste generation af virksomheder i elbranchen."

Brugen af disse medier, giver VS Automatic mulighed for at udnytte brugergenereret indhold og platformenes avancerede algoritme til at nå ud til de brugere, der er mest interesserede i deres produkter og tjenester.

Populære platforme giver adgang til millioner af brugere

TikTok, verdens hurtigst voksende sociale medieplatform med over 1.5 millioner aktive danskere i 2021, og YouTube, en af verdens mest indflydelsesrige platforme. Ved at udnytte populariteten af disse platforme og deres unikke indholdsformater, ser VS Automatic en mulighed for at formidle virksomhedens budskab på en både informativ og underholdende måde.

På TikTok fokuserer VS Automatic A/S på kort, opfindsomt indhold, der fremhæver virksomhedens innovative løsninger og teknologier. I form af sjove, seriøse og indbliksrige videoer er målet for platformen at øge kendskabsgraden til VS Automatic, mens der gives et sjovt eller lærerigt indslag.

YouTube bliver brugt til at dele længere, mere dybdegående videoer, der giver indsigt i virksomhedens arbejdsprocesser, guides og vejledningsvideoer.

Strategien er tydelig; vil være first movers

"Vores satsning på TikTok og YouTube er en del af en større strategi for at være forrest i branchen, når det kommer til digital markedsføring og kundeengagement," tilføjer Torben Steffensen. "Vi vil gerne skabe indhold, der ikke kun fremviser vores produkter og tjenester, men også vores virksomhedskultur og værdier. Vi er begejstrede for de muligheder det giver, og vi er ivrige efter at dele vores rejse med brugerne rundt om i Danmark."

Foruden Tiktok og YouTube har VS Automatic længe skabt indhold på Facebook, Instagram, LinkedIn og egen blog på deres hjemmeside.

Følg VS Automatic på TikTok @VSAutomatic og på YouTube under VS Automatic for at få de seneste opdateringer og dykke dybere ned i en verdenen af varmepumper, ladestandere, solceller og meget mere!