VERDENSTJERNEN TIËSTO PÅ AIASOUND: EN HJERTESTARTER FOR LIVET

AiaSound er tilbage igen i år med en hårdtslående og imponerende liste over annoncerede artister. Nyeste skud på musik-stammen, er den hollandske ’Godfather of EDM’, der garanterer gode vibes, dans og fest, så langt øjet og ørene rækker.

Verdens (måske) største EDM-artist; Tiësto, er nu annonceret på dette års AiaSound, der løber af stablen den 11.-13. august i København. Dermed er der lagt i kakkelovnen til en stjernespækket musikoplevelse, hvor lineuppet indtil videre byder på: TYGA (US), Steve Aoki (US), Becky Hill (UK), Tobias Rahim, Ericka Jane, Artigeardit, CHEFF RECORDS, Branco, Clara, Faustix, Pauline, Donkey Sound, Hans Philip, og nu også Tiësto. Han er dermed det foreløbige kirsebær på toppen af kransekagen, og klar til at levere en musikalsk synergi, man aldrig glemmer.

LET’S GET DOWN TO BUSINESS

Den verdenskendte trance-DJ var i perioden 2002-2004 placeret som nr. 1 på engelske DJ Magazine’s top-100 over bedste DJ’s i verden, og det er dermed med rette, at vi tillader os at kalde ham for en absolut verdensstjerne. Blandt det voksne publikum i Danmark, er der ingen tvivl om at han er verdens største DJ. Blandt andet fordi han er den eneste EDM-artist, som har fyldt Danmarks nationalstadion ’Parken’ til bristepunktet. Med kæmpehits som ’The Motto’, ’Don’t Be Shy’, ’The Business’ og ‘Jackie Chan’, har han for længst manifesteret sig som en af de klart største indenfor sin kategori, med over 2 MIA streams af disse fire sange.

MUSIKALSK OPLEVELSE I INTERNATIONAL VERDENSKLASSE

Tiëstos musik kendetegnes ved en insisterende bas og akkompagneres af fyldige og luksuriøse rytmer, der med det samme indstiller hjernen på party-mode. Med nok melodiske pauser til at få publikum til at længes efter bassen, der instinktivt dropper på ny, leverer Tiësto kontinuerligt dansevenlig musik til den helt store guldmedalje. Tiëstos internationale gennembrud slog sig for alvor fast i alles ørekanaler til åbningsceremonien ved OL i Athen i 2004, med 4 MIA seere - og har siden da været et respekteret og velkendt navn på musikscenen.

Tiësto kan opleves på AiaSound fredag den 12. august. Køb billetten, der sikrer dig sommerens helt uforglemmelige, musikalske festivaloplevelse lige her.