Verdenskendt DJ gæster København til August.

Til sommer kan København glæde sig til endnu en stor DJ som spiller på Tiøren.

Den Verdenskendte amerikanske DJ Steve Aoki, gæster græsset på AiaSound Festival. Når han med sin velkendte lyd samt stærke mix. Sørger for en fest til folket. Aoki er en af stifterne af EDM pladeselskabet DIM MAK, og er tidligere blevet kåret til U.S.A bedste DJ.

Udover en fantastisk DJ, er Aoki samtidig kendt for hans sceneshow hvor blandt andet lagkager bliver kastet glædeligt ud til de forreste gæster.

Glæd jer til et show uden lige, når festkongen af amerikansk EDM gæster AiaSound Festival.

"Vi er så glade for at Steve Aoki, spiller på næste års AiaSound Festival. Han vil være med til at bygge på vores allerede stærke lineup, af danske og internationale artister - Jonas Nybro Talsperson AiaSound festival"

AiaSound Festival 2022, har allerede annonceret:

- TYGA

- Becky Hill

- ArtigArdit

- Clara

- Tobias Rahim

- Pauline

- Hans Philip

Billeter kan købes på www.shop.aiasoundfestival.dk

AiaSound Festival har et mål om at blive Nordens mest bæredygtige festival. Derfor arbejder vi udfra et koncept, som vi kalder ”de grønne ringe i vandet”, hvor vi sætter bæredygtige krav til os selv og vores samarbejdspartnere gennem hele forsyningskæden. Som festivalarrangør vil vi gå forrest ved at sætte vores grønne aftryk på klimaet og jordkloden. Som en dråbe der spreder ringe i vandet, vil vi forsøge at påvirke ikke blot vores gæster, men hele branchen i en positiv retning, og være med til at placere klima og bæredygtighed øverst på samfundets dagsorden.

Dette kommer til syne i AiaSounds beslutninger om indkøb, investeringer, indretning, ressourceforvaltning, velgørenhed og udbud af mad og drikke under hele festivalen.

Aiasound festival – Julegaver, endagsbilletter, program, OG 4 gutter for sidste gang, du ikke vil gå glip af!30.11.2021 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Det er snart december, og som langt de fleste Forbinder AiaSound festival denne tid med julekager, julepynt og selvfølgelig julegaver. For at have lidt mere at glæde sig til har AiaSound Festival valgt at give julegaver, som løbende vil blive lanceret i hele december. Så har de gæster der i forvejen går og glæder sig til at det bliver d.11 august, på Tiøren, hvor Aiasound festival 2022 finder sted, forhåbentlig endnu mere at glæde sig til. Og selvom det ikke er december, er Aiasound allerede klar med en tidlig julegave bare for at skabe lidt ekstra god tidlig julestemning.