Verdens største DJ kommer til Danmark

Du ved nok allerede hvem han er; The Godfather of EDM, bedre kendt som Tiesto, samler 30.000 festivalgæster på AiaSound i København til august.

Ifølge DJ Magazine, har Tiësto været solidt plantet i top 5 over verdens bedste DJ’s i to årtier, og med sine 30 år i branchen står den hollandske stjerneproducer bag et hav af elektroniske hitparader og virale remixes med nogle af verdens største artister på den internationale musikscene. Det grammyvindende og platinsælgende ikon gæstede sidst Danmark tilbage i 2018, og har som de fleste andre artister ikke været at opleve på livescenen som følge af pandemien. Nu står DJ-legenden klar til at levere et af sine eftertragtede shows på festivalpladsen i København.

Tiësto står blandt andet bag de verdensomspændende hits ”Jackie Chan”, ”The Business” og ”BOOM”, og har udgivet tracks med artister som Post Malone, Selena Gomez, Coldplay og Kygo. Derfor bør du måske planlægge hviletid til dit stemmebånd, hvis du skal skråle med på hitbølgen til sommer. AiaSound har rykket det pulserende københavner-virvar med sig til Tiøren på Amager, og har med inspiration fra de internationale fænomen-festivaler Coachella og Tomorrowland, blandet et eventyrligt univers med lunefulde sensommernætter og iskolde fællesskål.

Allerede annoncerede artister på AiaSound:

TYGA (US), Steve Aoki (US), Becky Hill (UK), Tobias Rahim, Ericka Jane, ArtigeArdit, CHEFF RECORDS, Branco, Clara, Faustix, Pauline, Donkey Sound og Hans Philip.

Datoer: 11-13. august 2022.

Lokation: Tiøren, København.

Køb din billet Her