Tandprotetikeren ApS

Vækst: Tandprotetikeren Roskilde opnår fornem erhvervshæder

Som den første i branchen har Tandprotetikeren i Roskilde netop modtaget hæder i form af en Gazellepris fra Dagbladet Børsen. Pia Senika, klinikchef og medejer, er stolt og taknemlig over den fine pris.
Tandprotetikeren i Roskilde med Pia Senika i spidsen har modtaget Gazellepris fra Dagbladet Børsen. Foto: PR.

Tandprotetikeren i Roskilde er i en rivende udvikling, og derfor er virksomheden blevet kåret til Gazellevirksomhed 2016. Det er Dagbladet Børsen, som i samarbejde med førende erhvervsvirksomheder og –organisationer står bag udmærkelsen.

Tandprotetikeren i Roskilde er den første i branchen, der har opnået den prestigefulde anerkendelse, og det var en tilfreds medejer og daglig leder hos virksomheden, Pia Senika, der kommenterer på hæderen:

Det var noget af en overraskelse, da vi modtog brev om udmærkelsen fra Børsen.

Stolthed og taknemmelighed er nok mine mest fremherskende følelser. Stolt over at stå i spidsen for et team af fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, og taknemmelig for den tillid vores mange loyale kunder og samarbejdende tandlæger til stadighed viser os og vores produkter, fortsætter hun.

Blåstempler forretningen

Med Gazelleprisen har klinikken ifølge Pia Senika opnået anerkendelse for sine forretningsmæssige resultater, der er opnået over de seneste år.

I vores branche er kvalitet, service og omsorg for patienterne afgørende for succes. Samtidig har vi et tillidsfuldt samarbejde med de mange tandlæger, der henviser patienter med behov for proteser til os, mener Pia Senika.

Med Gazelleprisen har Dagbladet Børsen siden 1995 kåret virksomheder, som i løbet af de seneste fire år har haft kontinuerlig vækst, og som i perioden har mere end fordoblet omsætningen eller bruttoresultatet.

Peter Cavling
Konsulent
peter.cavling@tpt.dk

Billeder