Tandprotetikeren ApS

Hørsholm: Carina vinder Tandprotetikerens ’Oscar’

Carina Henningsen fra Ordrup, der arbejder hos Tandprotetikeren i Hørsholm, er netop kåret som årets medarbejder hos klinikkæden for sin enestående arbejdsindsats og indstilling.
Tandprotetikeren, der er en landsdækkende kæde af kliniske tandteknikere, har netop afholdt generalforsamling og årskongres, og dér fik Ordrup-borgeren Carina Henningsen overrakt kædens hædersbevisning som årets medarbejder. Her ses hun med klinikchefen Mia Bergerling (tv.) og Claus Bergerling, der også er tilknyttet klinikken. Foto: PR.

Tandprotetikeren, der er en landsdækkende kæde af kliniske tandteknikere, har netop afholdt generalforsamling og årskongres, og dér fik Ordrup-borgeren Carina Henningsen på 39 år overrakt kædens hædersbevisning som årets medarbejder. Hun er til daglig tilknyttet Tandprotetikerens klinik i Hørsholm.

Carina er engageret i hver behandling, og hun er forstående over for patienterne, mens hun skaber god stemning på klinikken og blandt kollegaerne, fortæller Mia Bergerling, der er klinikchef hos Tandprotetikeren i Hørsholm og Carina Henningsens nærmeste leder.

Hun er en af vores mest trofaste medarbejdere, som vi altid kan regne med. Carina lever og ånder for sit fag og sætter en ære i at udføre arbejdet til perfektion og har høje krav til sig selv, fortsætter Mia Bergerling.

Spændende udvikling i faget

Årets medarbejder er ikke overraskende meget tilfreds med den nye titel, særligt fordi det er kollegaer og fagfæller, der står bag kåringen.

Det er superdejligt og flatterende. Det er dejligt, der bliver lagt mærke til mit arbejde i dagligdagen – også fordi det er min chef, der har været med til at nominere mig. Det er et stort skulderklap, at det er fagfæller, der står bag kåringen, siger Carina Henningsen.

Carina Henningsen er klinisk tandtekniker og arbejder med behandlingen af patienterne. Ifølge årets medarbejder sker der en masse spændende udviklinger i faget i disse år, og derfor håber hun, at hun fortsat kan få lov til at blive i Tandprotetikeren, fordi hun anser kæden som frontløber i branchen.

Jeg håber, jeg fortsat kan få lov at udvikle mig i takt med, at nye teknikker og metoder dukker op. Jeg er tilfreds, når jeg kan gøre en forskel for vores patienter, og det får vi endnu bedre mulighed for i fremtiden, pointerer årets medarbejder, der har arbejdet på klinikken de seneste otte år.

Carina Henningsen er udvalgt blandt alle medarbejdere i Tandprotetikerens 24 klinikker, der er fordelt ud over Danmark. Det er en fagjury bestående af Tandprotetikeren-medarbejdere, der udpeger vinderen

Peter Cavling
Konsulent
peter.cavling@tpt.dk

Billeder

Download
– Jeg håber, jeg fortsat kan få lov at udvikle mig i takt med, at nye teknikker og metoder dukker op. Jeg er tilfreds, når jeg kan gøre en forskel for vores patienter, siger årets medarbejder Carina Henningsen. Foto: PR.
Download

Information om Tandprotetikeren ApS

Tandprotetikeren ApS
Filosofgangen 23, Postboks 1195