DGI Byen

Urbant – fleksibelt – digitalt – DGI-byen renoverer hotel

Renovering af DGI-byens Hotel startede juni 2018 og forventes færdigt medio 2019. Det prisbelønnede design- og arkitektfirma Spacon & X har skabt hotellets nye look i tæt dialog med DGI-byen, mens SustainSolutions er partner på energirenoveringen.

DGI-byens Hotel bliver renoveret fra kælder til kvist. Vi glæder os til at give vores gæster den allerbedste hoteloplevelse i centrum af København, når vi inviterer indenfor i et nyt, urbant look med digital og miljøvenlig fleksibilitet og detaljeomhu i dansk design.

Børnefamilier kan boltre sig i værelser med køjeseng og slå sig løs i DGI-byens leisure-områder. Den forretningsrejsende får nye muligheder for arbejde og afslapning i lobbyens forskellige zoner. Alle kan nyde et design, der kæler for detaljen, og glædes over et hotel, der har miljø i fokus.

DGI-byens Hotels nye urbane og nordiske look er skabt i samarbejde med design- og arkitektfirmaet Spacon & X, der i år vandt den prestigefyldte FRAME-award som EMERGING DESIGNER OF THE YEAR for deres samarbejde med innovationslabet Space 10 og som senest har afsluttet indretningen af Dansk Design Centers nye adresse i BLOX.

DGI-byen vægter miljøet, og renoveringen vil derfor også give et forbedret indeklima, ny LED-belysning og nye ventilations- og energisystemer. DGI-byens partner på energirenoveringen, SustainSolutions forventer, at forbedringerne samlet vil spare mere end 100 ton CO2 årligt.

Allerede før hotellet åbner, bliver det muligt at booke, tjekke ind og orientere sig om hotellet og området via app’en AeroGuest.

DGI-byens kommercielle direktør Kevin Helsinghof fortæller:

AeroGuest giver via deres digitale platform os en unik mulighed for at komme i kontakt med vores gæster før, under og efter ophold. For os handler godt værtskab også om at komme i dialog på det rette tidspunkt og ikke mindst med relevant indhold. AeroGuest giver os både mulighed for at tilbyde nemt check-in før ankomst til vores mange travle konferencegæster, mens familierne kan få gode tips og råd til et aktivt ophold i DGI-byen”.

• Alle 102 værelser får nyt udtryk og funktionalitet
• Miljøvenlighed hele vejen
• Gæsteoplevelse på nyt niveau med app’en AeroGuest
• Ny lobby med flydende reception

Følg med på DGI-byens LinkedIn side.

For yderligere information, pressebilleder eller interview.

CCO - Kevin Helsinghof
email: keh@dgi-byen.dk eller telefon: 2220 1319

Information om DGI Byen

DGI Byen

+45 3329 8000http://www.dgibyen.dk

Forestil dig et sted, der summer af aktivitet. Et sted, hvor mangfoldigheden er stor, og mennesker mødes. Et sted, hvor nærvær og ansvarlighed er lig med succesfulde møder, konferencer, fester og events. Et sted, hvor business møder pleasure.

Velkommen til DGI-byen.

Følg pressemeddelelser fra DGI Byen