DI Silkeborg Viborg

To nye medlemmer af bestyrelsen i DI Silkeborg-Viborg

Jacob P. Jensen, adm. direktør i Jysk Display A/S, og Pia Grandelag, bestyrelsesformand i Danlaser A/S, er valgt til bestyrelsen for DI Silkeborg-Viborg. Det skete på foreningens generalforsamling, der fandt sted på Gl. Skovridergaard i Silkeborg 3. juni 2019.

Bestyrelsesformand Peter Stampe fra Hjejlen A/S blev genvalgt som formand. Jesper Setov, adm. direktør i Nordic Sense A/S, Sine Juul Praastrup, adm. direktør i ERIK Arkitekter A/S og Anders Lund Hansen, adm. direktør i Grundfos A/S, fortsætter som næstformænd.

Valget til bestyrelsen er det første i den nye forening DI Silkeborg-Viborg. Og med valget af en række nye medlemmer er bestyrelsen rustet til fremtiden.

- Jeg er glad for, at det er lykkedes at supplere bestyrelsen med en række stærke, lokale profiler. Med de nye medlemmer ombord og med de gode kræfter, vi allerede har samlet, er vi klar til at tage fat på de opgaver, der ligger foran os, siger formand Peter Stampe.

På generalforsamlingen tog bestyrelsen afsked med Alette Algreen-Ussing og Frank Torhus.

Bestyrelsen for DI Silkeborg-Viborg ser sådan ud:

• Bestyrelsesformand Peter Stampe, Hjejlen A/S (Formand)
  • Adm. direktør Anders Lund Hansen, Grundfos A/S (Næstformand)
  • Adm. direktør Jesper Setov, Nordic Sense A/S (Næstformand)
  • Adm. direktør Sine Juul Praastrup, Erik Arkitekter A/S (Næstformand)
  • Medejer Allan Sørrig, Estron A/S
  • Direktør Asbjørn Thoustrup, FORNAX A/S
  • Adm. direktør Jacob P. Jensen, Jysk Display A/S
  • Afdelingschef Mads Holm Christensen, Orbicon A/S
  • Adm. direktør Peter Duch-Svenson, LINAK A/S
  • Partner Peter Mølkjær, Deloitte
  • Bestyrelsesformand Pia Grandelag, Danlaser A/S
  • Økonomidirektør Preben Moesgaard, Steens Group A/S
  • Indehaver Stig Leander Nielsen, Leander Form A/S

Yderligere oplysninger fås hos presserådgiver Claus Kaae-Nielsen på clkn@di.dk eller 23326829

Information om DI Silkeborg Viborg

DI Silkeborg Viborg

For yderligere information om DI Silkeborg/Viborg:

Chefkonsulent Dennis Jensen

Følg pressemeddelelser fra DI Silkeborg Viborg

Flere pressemeddelelser fra DI Silkeborg Viborg

Virksomhederne trives i Skive Kommune3.9.2018 21:30:00 CESTPressemeddelelse

Morten Primdal er ny formand for DI Skive/Viborg22.5.2018 15:45:00 CESTPressemeddelelse

Adm. direktør Morten Primdal fra RK Plast A/S i Skive er ny formand for DI Skive/Viborg. Morten Primdal afløser bestyrelsesformand i Jysk Display A/S, Palle Damborg, som har været formand i de seneste 7 år. Ny næstformand i bestyrelsen er Sine Juul Praastrup, der er adm. direktør i ERIK Arkitekter A/S. Den anden næstformandspost besættes fortsat af adm. direktør Anders Lund Hansen fra Grundfos A/S.