To nye bestyrelsesmedlemmer i Dansk Byggeri Hovedstaden

Adm. direktør Søren Hansen fra A/S Julius Nielsen & Søn i Rødovre og adm. direktør Søren Tscherning fra G. Tscherning A/S i Hedehusene blev valgt ind i bestyrelsen for Dansk Byggeri Hovedstaden på regionens generalforsamling torsdag den 7. november.

Her blev Dansk Byggeri Hovedstadens formand, snedkermester Mads Raaschou fra Raaschou Inventarsnedkeri A/S i Skovlunde, samtidig genvalgt for endnu en toårig periode.

Det samme gjorde produktionschef Jens Jacob Paludan fra Øens Murerfirma A/S i København, direktør Erik Hemmingsen, NCC Danmark A/S i Søborg og adm. direktør Michael S. Larsen fra CG Jensen A/S i Glostrup.

Dansk Byggeri Hovedstaden er Dansk Byggeris regionale forening i København og de omkringliggende kommuner og har mere end 1.000 bygge- og anlægsvirksomheder som medlemmer.

Formand Dansk Byggeri Hovedstaden, Mads Raaschou mads@raaschou.as, telefon 70 23 20 89
Pressechef Helen Jensen, hje@danskbyggeri.dk, telefon 21 24 47 02

Ballerup er mest erhvervsvenlig i hovedstadsområdet23.6.2020 05:00:00 CESTPressemeddelelse

Rødovre, Albertslund, Hvidovre, Ishøj og Tårnby er blandt Danmarks mindst erhvervsvenlige kommuner, mens Ballerup som den eneste hovedstadskommune blander sig med de bedste i hele landet til erhvervsvenlighed. Høje-Taastrup og Frederiksberg har taget store skridt i den erhvervsvenlige retning, mens København og Vallensbæk er rutsjet adskillige pladser ned af Dansk Byggeris årlige rangliste over kommunernes erhvervsvenlighed.