Tilbagekaldelse af Smag forskellen trio hummus

Coop Danmark tilbagekalder Smag forskellen trio hummus pga. fund af små metalstykker i enkelte pakninger

Hvilken fødevare: Smag forskellen trio hummus

EAN: 5700383601997

Bedst før: 01.07.2019

Nettoindhold: 210 g

Solgt i: Kvickly, Super Brugsen, Brugsen, Dagli/lokalbrugsen, Brugsen, Fakta og Coop.dk mad

Producent: Belies NV, Belgien

Virksomhed, der tilbagekalder: Coop Danmark A/S

Årsag: Fund af små metal stykker i enkelte pakninger

Risiko: Små metal stykker i hummus kan udgøre en risiko for skader på tænder mm.

Råd til forbrugerne: Skulle du have varen opbevaret, kan varen leveres tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kvalitetschef i Coop Malene Teller Blume: 5159 3134

Coop: Det bliver et Folkemøde i bæredygtighedens tegn12.6.2019 13:30:45 CESTPressemeddelelse

Kan plastik være bæredygtigt, er sagen plantebøf, hvis vi alle dropper koteletterne, og kan virksomheder samarbejde sig til større bæredygtighed? Det er nogle af de emner, der er til debat i Coops telt foran Brugsen i Allinge under årets Folkemøde 13.-16. juni, hvor Coops huskokke laver mad, der flugter med debattemaet. ”Årets Folkemøde bliver for alvor i klimaets og bæredygtighedens tegn, og det er en enestående chance for at mødes og flytte noget sammen. Jeg er på Folkemødet for at møde nogle af Coops 1,8 mio. medlemmer og medejere, og for at drøfte idéer og holdninger til nye fælles løsninger. 61 procent af danskerne er bekymret for klimaet, og fordi vi i Coop er så tæt på borgernes hverdag, kan vi sammen skubbe meget på den dagsorden – og puffe politikerne i den rigtige retning, når der er behov for det,” siger Coops formand Lasse Bolander. På Folkemødet arbejder Coop, Røde Kors, Dansk Retursystem og Foreningen Folkemøde sammen om at samle pant ind til fordel for verdens udsatte. D