Storebrand Bank fornyer aftale med Nets

Storebrand Bank har indgået en fornyelse af samarbejdet med Nets inden for kortudstedelse af bankens debet- og kreditkort med tilhørende tjenester. Aftalen, som nu er indgået, har en varighed på tre år og omfatter alle MasterCard-kort og Visa-kort udstedt af banken.

”Storebrand Bank er en innovativ og moderne bank, som stiller store krav til sine leverandører. Nets er kendt for at levere tjenester med høj kvalitet og god oppetid, noget som er meget vigtigt for os. Vi var tidlig ude med kontaktløse kort, og i denne proces var Nets en vigtig samarbejdspartner for os,” siger Stein-Erik Milner Carlsen, IT-chef, Bank og Forsikring hos Storebrand.

Aftalen omfatter blandt andet autorisation og processering af Visa- og MasterCard-transaktioner, reklamationshåndtering, konsulent- og implementeringstjenester, nøglehåndtering, og PIN-tjenester.

”Vi har gennem flere år haft et tæt og godt samarbejde med Storebrand Bank, og det er glædeligt, at banken har valgt at forny aftalen med os. Banken er tidligt ude med brug af ny teknologi, og dette er med til at stille store krav til os som leverandør. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet med banken,” fortæller Staale Rasmussen, Sales Director for Financial Services hos Nets i Norge.

Søren Winge, pressechef hos Nets
E: swing@nets.eu