Søges: Dygtige lærlinge til DI Sydøstjyllands LærlingePris 2022

DI Sydøstjylland efterlyser virksomheder i Horsens, Hedensted, Odder og på Samsø, som har en særlig dygtig elev eller lærling, der fortjener at vinde prisen som ”Årets lærling 2022”.

Igen i år vil DI Sydøstjylland gerne give et skulderklap til en lærling eller elev, der har været engageret, dygtig, fagligt interesseret eller har udmærket sig på en særlig social måde i løbet af praktikperioden.

- I Sydøstjylland er der enormt mange virksomheder, som uddanner lærlinge og elever, og derfor ved jeg, at der findes rigtig mange gode kandidater til LærlingePrisen. Skynd jer at nominere jeres dygtige elever og lærlinge, lyder opfordringen fra Johannes Saugbjerg, formand for DI Sydøstjylland.

Sidste år vandt 21-årige Jesper Riis Christensen, der er tømrerlærling ved håndværksvirksomheden John A. Laursen A/S, DI Sydøstjyllands LærlingePris.

- Han er en dygtig lærling, fuld af gåpåmod og en god repræsentant for sit fag. Dem er der mange af ude i vores lokale virksomheder i Hedensted, Horsens, Odder og på Samsø. Vi vil gerne fremhæve de unge, der vælger en erhvervsuddannelse, så de kan være med til at inspirere andre til at gå samme vej, siger Johannes Saugbjerg.

Prisen uddeles på DI Sydøstjyllands Erhvervstræf 4. maj 2022.

Sidste frist for at indstille en lærling eller elev til DI Sydøstjyllands LærlingePris 2022 er 25. februar 2022. Indstil via linket her DI's Lærlingepris - DI (danskindustri.dk)

Kontakt:

Formand for DI Sydøstjylland Johannes Saugbjerg, telefon 3027 4929

Regional konsulent for DI Sydøstjylland Anette Sørensen, telefon 3036 0265

For yderligere information om DI Sydøstjylland:

Chefkonsulent Anette Sørensen
Mail: anes@di.dk