Skrupskøre komikere kommenterer rablende stunts på Kanal 5

Komikerne Geo og Torben Kris står klar på sidelinien med skarpe kommentarer og opmuntrende kampråb i Kanal 5s nye program ”Silent Library”, torsdag den 4.9.

COMEDY NIGHT på Kanal 5:

Skrupskøre komikere kommenterer rablende stunts i ”Silent Library”

Komikerne Geo og Torben Kris står klar på sidelinien med knivskarpe kommentarer og opmuntrende kampråb, når en flok frygtløse drengerøve slippes løs og kaster sig ud i grænseoverskridende og smertefulde stunts i Kanal 5s nye program ”Silent Library”, torsdag den 4. september kl. 22.30.

Hvem gurgler tabasco, bliver slået med en kaktus, får brændt toiletpapir af i enden eller stikker fingrene i en musefælde – HELT frivilligt og UDEN at sige en lyd? Svaret er en flok bindegale deltagere, der alle er klar på at udfordre hinanden i de mest vanvittige og bizarre stunts.

Mens de legeglade drengerøve kæmper mod hinanden, har Kanal 5 fundet det perfekte og skrupskøre kommentatorpar – Geo og Torben Kris, som skal kommentere begivenhederne. I takt med deres erhverv som komikere er både Geo og Torben kendt for at sige deres meninger uden nogen form for omsvøb. Intet er helligt, når de to herrer først får taletid. Og med et helt program, hvor deltagerne har fået mundkurv på, bliver der rig lejlighed for Geo og Torben til at åbne op for sluserne.

I ”Silent Library” kan seerne blandt andet hilse på grupper som ”Banana Flavour”, ”De 3 Musketerer”, ”Flying Superkids” og ”Skanky Hoes”, som alle i bedste hold ånd vil gøre alt for at overgå og i sidste ende slå deres modstandere ud.

Geo og Torben har allerede set nogen af deltagerne i aktion, og især Geo er imponeret over indsatsen:

”De stunts, som deltagerne frivilligt udsætter sig selv for, mens de smiler, er imponerende. For det ser virkelig ”weird” ud, når en ung mand i et minut bliver slået i ansigtet af en ”slapping-maskine”, mens han prøver at forblive stille,” siger Geo, der afslører, at han sagtens ville kunne gennemføre mange af programmets stunt – bare ikke frivilligt!

De udvalgte stunts er ikke helt ufarlige og kan nemt få mundtøjet på geled. Det har nogle af deltagerne allerede fået lov til at mærke på egen krop <st1:PersonName w:st="on" ProductID="i form">i form </st1:PersonName> af kraftige blå mærker og anden grads forbrændinger, der giver begrebet ”ild i røven” en helt ny mening.

I selskab med ”COMEDY KUREN” og ”STÅ OP” vil tv-premieren på ”Silent Library” udgøre en komplet og unik COMEDY NIGHT på Kanal 5. Fremover vil de tre stærke programmer inden for comedy genren pryde skærmen hver torsdag aften fra kl. 21.00.

”Silent Library” har tv-premiere torsdag den 4. september kl. 22.30

For yderligere information kontakt venligst:

SBS PRESSE tlf.: 7027 0501

<st1:PersonName w:st="on" ProductID="Charlotte W?hlk tlf.:"> Charlotte Wøhlk tlf.: </st1:PersonName> 4062 3016/ cw@xponering.dk

Information om Xponering

Xponering