Scape indtager Motek med helt ny identitet
Strømlinet, old school, moderne. Det er ikke ligegyldigt, hvordan man tager sig ud – heller ikke for et firma fra Odense, der laver avancerede robotløsninger til produktionsmiljøer. Netop derfor har Scape fået designet en helt ny visuel identitet på alle platforme for at understøtte firmaetssjæl, kernekompetencer og position.
»Set i lyset af vores historie og ikke mindst i lyset af alle de store tiltag, der er sket gennem det sidste år, har Scape brug for en skarp visuel identitet, der kan understøtte vores markedslederposition og danne grundlaget for klare budskaber,« siger Marketing Manager John Espensen.
»Den visuelle identitet er altid vigtig – lige meget om man som os eksporterer meget eller ej. For Scape er det væsentlig, at den visuelle identitet udtrykker sjælen i virksomheden
og understøtter, at vores løsning er det sikre valg og, at vi besidder erfaringen og softwaren til at lave komplette, fleksible, standardiserede løsninger, der altid virker,« fortæller han.
Og hvilket bedre sted at vise sit nye udseende frem end på Motek-messen i Stuttgart, hvor der kommer masser af gæster, der kan opleve SCAPE Bin-Pickere i ny indpakning.
Motek er er verdens førende event inden for produktion- og montage- automatisering, fodringsteknologi og håndteringsteknologi. Fagmessen har over 1000 udstillere og intet mindre end ca. 40.000 besøgende i løbet af de dage messen varer.
Scape har tidligere deltaget på Motek, og ser frem til at møde en masse eksisterende og potentielle kunder. »Vi er meget opmærksomme på at deltage på messer i Tyskland, da det er vores klart største marked i Europa. På sådan en messe, kan vi få de rigtige folk i tale og fortælle om vores teknologi, der sikrer markedets bedste Bin-Picking stabilitet med 99,99%. Vi kan forklare grundigt, hvor unikt det er at have en robotløsning , som kan det. Kurt Nielsen fra Teknologisk Institut har sagt det meget præcist: ”Det er vigtigt at forstå, at det er uforholdsmæssigt meget nemmere at lave en robot, der kan udføre en opgave til 80 pct., end en robot, der er 100 pct. fejlfri.” Det er et af de budskaber, vi gerne vil uddybe, fortæller John Espensen.
Kontakter
John Espensen
Marketing Manager
je@scapetechnologies.com
+45 2579 9595
Billeder
Links
Information om Grouleff Communications
Om Scape
Scape Technologies er en fokuseret dansk robotteknologisk virksomhed, der har udviklet en unik Bin-Picking løsning – SCAPE Bin-Picker – som sælges til produktionsvirksomheder – primært i bilindustrien.
Selskabet udvikler og leverer en avanceret robotic random bin-picking løsning, der integrerer gribeenheder, sensorer, kameraer og egenudviklet software til hurtig, driftssikker og præcis opsamling, kontrol og placering af delkomponenter og emner, som leveres ustruktureret i kasser – deraf begrebet Bin-Picking.
SCAPE-navnet er en forkortelse af ”Smart Classifier and Pose Estimation”, som anvendes i Selskabets avancerede bin-picking løsning.
Selskabets løsning er målrettet automatiseringsmarkedet inden for en række forskellige industrier og anvendelsesområder, hvor emner skal opsamles fra paller inden den næste proces, såsom samling af halvfabrikata, emnelevering til maskiner, kvalitetskontrol og pakning.
Den samlede løsning består af en egenudviklet softwarepakke ”SCAPE Bin-Picking Software Suite,” specialdesignede robotgribere, scannere og kamerasystemer, der kan anvendes på seks-aksede standard industrirobotter samt en række tilhørende services og konsulentydelser.
Selskabets kunder omfatter en lang række større og kendte internationale produktionsvirksomheder.
Selskabet drives af et stærkt team med erfaring fra nystartede teknologivirksomheder, forskningspositioner inden for produktionsteknologi samt internationale virksomheder og har fokus på at gøre SCAPE Bin-Pickeren enklere at sælge, konfigurere, installere og anvende for fuldt ud at kunne udnytte markedspotentialet og skalere salget ved hjælp af en bredere distributionskanal.
Scape Technologies er noteret på Nasdaq First North Growth Market:
Følg pressemeddelelser fra Grouleff Communications
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Grouleff Communications
Robotter og andre nye teknologier kan give Djurslands mere end 75 fremstillingsvirksomheder nye superkræfter31.10.2022 14:02:32 CET | Pressemeddelelse
Det gælder om at digitalisere og automatisere sig ud af nogle af krisens mange udfordringer – men også at fokusere på opgradering af robot- og teknologikompetencer i produktionsvirksomhederne. Derfor inviterer organisationen Business Djursland til konkret erfaringsudveksling og ny inspiration med eventen Made by Djursland 2022.
Europe's Robot Capital Odense Presents 'Future of Robotics' at Capital Raising Summit in Munich16.6.2022 13:26:24 CEST | News
Robot investors from all over Europe can meet the continent's most promising robot startups when the event ‘Odense Investor Summit’ moves its matchmaking of capital seekers and investors to Munich for the first time. The summit takes place as part of the trade show Automatica with 45,000 attendees, featuring pitches from 15 companies with great growth potential at the show’s Startup Arena.
Europas robothovedstad Odense præsenterer ’Future of Robotics’ til kapitalrejsnings-event i München16.6.2022 12:54:43 CEST | Pressemeddelelse
Robotinvestorer fra hele Europa kan møde kontinentets allermest lovende robotstartups, når begivenheden Odense Investor Summit som noget helt nyt flytter sin matchmaking af kapitalsøgende og investorer til München. Det sker under robotmessen Automatica med 45.000 besøgende. På et podie i messens Startup Arena pitcher 15 selskaber med stort vækstpotentiale for kapitalstærke profiler.
Startups fra hele verden vil rejse 30 millioner i Europas robothovedstad Odense11.2.2022 14:50:49 CET | Pressemeddelelse
Hitraten er høj, når kapitalsøgende startups og risikovillige investorer mødes til Odense Investor Summit, der hver år foregår i Europas hurtigst voksende robotmiljø. Erfaringerne viser, at mere end halvdelen lykkes med at tiltrække investorkapital efter matchmaking-eventen. I år har 35 techselskaber fra Europa, Asien, USA og Afrika ansøgt om at præsentere ny teknologi til sundhed, landbrug, fremstillingsindustri og den maritime sektor for de 300 deltagende investorer. De 15 allermest lovende investeringsmuligheder får adgang til at pitche på podiet i byen Odense kendt som Cobot Capital.
PR-specialist og digitalt marketingbureau indgår samarbejde om robot- og automationsbranchen8.12.2021 07:00:00 CET | Nyhed
Robot- og automationsvirksomhederne stormer frem. En lang række firmaer får hjælp af PR-specialisten og influenceren, Malene Grouleff fra Grouleff Communications og marketingbureauet Conversio. Begge har stor indsigt i og erfaring med automatiseringsbranchen og er på få år blevet virksomhedernes foretrukne partnere. Nu indgår de et samarbejde om at booste robotindustriens synlighed og gennemslagskraft.