Podimo bliver en del af OiSTERtainment-universet

Podimo Premium bliver nu en del af OiSTERtainment-universet, der allerede byder på streaming, film, TV og musik – og det til en yderst skarp pakkepris for både nuværende og kommende abonnenter. Med indgåelsen af samarbejdet kan OiSTER-kunder nu se frem til at kunne vælge et mobilabonnement, hvor Podimo Premium er inkluderet, og som giver adgang til en verden af eksklusive podcasts og lydfortællinger.

Med et abonnement med Podimo Premium inkluderet får kunderne ubegrænset podcaststream fra Podimos eksklusive katalog af podcasts samt ti timers lydbogsstream om måneden.

“Vi har glædet os meget til at kunne løfte sløret for vores nye partnerskab med Podimo. Vi ved, at rigtig mange af vores kunder bruger OiSTERtainment-universet, og at de særligt er glade for at streame lyd. Derfor passer Podimo også perfekt til OiSTERs kunder, fordi podcast og lydbøger i sin natur muliggør, at lytteren kan synke ind i en god fortælling, når han eller hun er på farten eller skal bruge hænderne til at overstå dagens praktiske gøremål, men gerne vil underholdes samtidig,” siger Anthony Lim, direktør for OiSTER.

Unikt samarbejde

Det har i nogen tid været på tegnebrættet, at OiSTER gerne ville udvide sit OiSTERtainment-univers ved at inkludere lydfortællinger. Det skulle dog være med den rigtige partner, forklarer direktør i OiSTER Anthony Lim:

“Podimo tjekker alle boksene af, for med et kæmpe bibliotek af podcasts og lydbøger i verdensklasse er der altid en god historie lige ved hånden, uanset hvad man foretrækker som lytter.”

Også hos Podimo er begejstringen stor over det nye samarbejde, som udgør virksomhedens første hard-bundle-partnerskab i Danmark. Ifølge Podimo er partnerskabet med til at skabe værdi for både Podimo og OiSTER:

”Vi er superglade for endelig at kunne løfte sløret for Podimos allerførste hard-bundle-partnerskab i Danmark. Det er et spændende og vigtigt samarbejde for os – og bestemt ikke det sidste af slagsen. Der er ingen tvivl om, at vi ser en stor værdi i, at endnu flere nu får glæde af vores omfattende lydunivers, og vi er rigtig glade for, at OiSTER netop har haft øje for det. Partnerskabet åbner op for en masse nye muligheder, både for os og OiSTER, og vi kan allerede nu løfte sløret for, at vi i 2023 kommer til at arbejde på en række af større partnerskaber - til gavn for både partnerne og de mange danskere, der har taget lydformatet til sig,” siger Emilie Korning, Head of Marketing Denmark hos Podimo.

Ønsker man at få Podimo Premium med i sit OiSTER-abonnement, kan man vælge mellem to abonnementsløsninger:

Et abonnement til 129 kr./md. med Podimo Premium inkluderet samt Fri Tale og SMS/MMS og 45 GB data, hvoraf 16 GB kan bruges i EU.

Et abonnement til 199 kr./md. med Podimo Premium og en musiktjeneste med over 90 millioner muisknumre i Hi-Fi-lyd inkluderet samt Fri Tale og SMS/MMS og 90GB data, hvoraf 24GB kan bruges i EU.

Om Podimo

Podimo blev grundlagt i København i 2019, og tilbyder som platform et omfattende katalog af originale og eksklusive, reklamefri podcasts og lydbøger i både korte og lange lydformater, og via RSS-feeds tilbydes alle adgang til deres yndlingspodcasts uanset hvor i verden, man befinder sig.

Podimo støtter historiefortællere ved at dele sine abonnementsindtægter direkte med indholdsskaberne på platformen, hvad end de er eksklusive eller på det åbne RSS, baseret på det indhold, medlemmerne lytter til hver måned. Podimo tilbyder tilpasset kuratering, værktøjer til at finde og identificere podcasts, videoindhold i appen og et intuitivt design til lyttere af både åbent tilgængeligt og eksklusivt indhold.

Som medlem vil man bl.a. kunne lytte til spændende navne og titler, der ikke er tilgængelige andre steder. Alt sammen kurateretpersonligt til det enkelte medlem. I Danmark tæller det bl.a. markante profiler som Mads Steffensen, Hella Joof & Marie Louise Tuxen, Jørgen Leth, Anders Lund Madsen, Sofie Linde, Hav & Kamal, Her Går Det Godt, Sitter, Narkobetjenten og den kriminelle underverden og mange, mange flere.

Med et dedikeret fokus på lokaltsproget indhold, er Podimo i øjeblikket tilgængelig i Danmark, Norge, Tyskland, Spanien, Holland, Finland og Latinamerika – og med planer om at ekspandere til flere lande snart. Podimo er tilgængelig på iOS og Android, iPad, CarPlay - såvel som webafspilleren på podimo.com.

Podimo er stiftet i København i 2019 af Morten Strunge, Nikolaj Koppel, Sverre Dueholm, Andreas Sachse og Eva Lægdsgaard, og har i øjeblikket mere end 220 medarbejdere på tværs af mere end 20 forskellige lande.

Om Podimo Premium

Podimo Premium giver dig adgang til alt gratis indhold samt alle Podimos eksklusive podcasts og 10 timers adgang til lydbøger.

3's pressetelefon
presse@3.dk

Information om 3 Danmark

Fadet 4
1799 København V

3 tilbyder mobiltelefoni og internet via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 73 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien, Macau og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.