3 og Live Nation indgår partnerskab

I et nyt partnerskab med Live Nation kan teleselskabet 3 nu tilbyde deres kunder tidlig adgang til billetkøb til nogle af de største musikoplevelser i Danmark.

3

Live Nation er verdens førende koncertbureau, der står bag nogle af de største koncerter og musikoplevelser. I Danmark står Live Nation bag mere end 400 årlige musikoplevelser med både nationale og internationale kunstnere på nogle af de største danske scener.

Teleselskabet 3 har gennem en periode samarbejdet med Live Nation om at tilbyde deres kunder adgang til pre-sale til store musikoplevelser i Danmark, men nu indgår 3 og Live Nation et permanent partnerskab for, at 3 i fremtiden kan tilbyde deres kunder endnu flere af de største koncerter på dansk jord.

“3 har gennem længere tid haft et stort fokus på oplevelser og vigtigheden i at være sammen og til stede. Live Nation skaber oplevelser for danskere i hele landet, og det er derfor et partnerskab, som vi er meget glade for at kunne præsentere. Sammen med Live Nation ønsker vi at forevige uforglemmelige øjeblikke og skabe unikke minder for vores kunder og deres nærmeste”, siger Marie-Louise Back, Chief Commercial Officer i 3.

Gennem partnerskabet får 3's kunder mulighed for at komme først i køen til udvalgte Live Nation arrangementer. I følge Maria Prior, der er Chief Commercial Officer i Live Nation, er partnerselskabet med 3 et oplagt partnervalg for dem.

“Live Nation brænder for at skabe unikke oplevelser for musikelskere verden over, og vi er derfor glade for at kunne indgå i et partnerskab med 3 oven på en serie af succesfulde pre-sales, hvor vi har samarbejdet tæt for at kunne give 3’s kunder adgang til unikke musikoplevelser,” siger hun.

Det første pre-sale vil snart være tilgængeligt. Al information om aktuelle arrangementer vil kunne findes på 3.dk.

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,5 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 73 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.