Pernille Lykkegaard Tolstrup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Vejle

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Vejle. Det er 36-årige Pernille Lykkegaard Tolstrup, der kommer fra en stilling som rådgiver i Jyske Bank i Horsens. Prfoto

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Vejle. Det er 36-årige Pernille Lykkegaard Tolstrup, der kommer fra en stilling som rådgiver i Jyske Bank i Horsens.

Pernille Lykkegaard Tolstrup er imidlertid ikke nogen fremmed i Middelfart Sparekasse, hvor hun arbejdede fra 2005 til 2016. Først som elev og senere som rådgiver. Og nu er hun altså med egne ord vendt hjem til sparekassen, hvor hun skal arbejde som rådgiver for privatkunder.

- Det bedste ved jobbet som rådgiver er, at man kommer tæt på kunderne og kan hjælpe dem med at finde de bedste løsninger og nå i mål sammen. Samspillet og den gensidige tillid, der opstår, er meget vigtig for mig. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi der er et stærkt sammenhold, som jeg glæder mig til at være en del af igen. Jeg arbejdede her fra 2005 til 2016, så nu er jeg vendt hjem og glæder mig til at møde både nye og tidligere kolleger, siger Pernille Lykkegaard Tolstrup.

Hun har boet i Vejle siden 2010 og bruger især fritiden sammen med sin mand og to børn. Dertil nyder hun naturen omkring familiens lille sommerhus.

Erfaren HR-direktør i Middelfart Sparekasse fylder 50 år30.1.2023 19:49:43 CET | Pressemeddelelse

50 år: Helle Lund Gregersen, Middelfart, fylder torsdag den 2. februar 50 år. Helle Lund Gregersen har siden 2014 været chef for HR-afdelingen i Middelfart Sparekasse, hvor hun 1. august sidste år kunne fejre sit 30-års jubilæum. Her har hun sat et massivt præg på sparekassens udvikling og mangeårige status som en af landets bedste arbejdspladser. Hun er i sin tid uddannet i sparekassens afdeling i Kolding, hvor hun begyndte som finanselev i 1992. Helle Lund Gregersen stammer oprindeligt fra Aarup, men har boet i Middelfart i snart 25 år. Hun har børnene Daniel og Julie på henholdsvis 21 og 16 år. Fritiden bruger hun gerne sammen med familien - allerhelst under varmere himmelstrøg. Herhjemme bliver det ofte til en gåtur, og så kaster Helle Lund Gregersen sig også gerne over god faglitteratur, som kan skabe inspiration til arbejdet med HR.

Nanna Dahlbom Elmbjerg er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense23.1.2023 14:33:43 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Odense. Det er 34-årige Nanna Dahlbom Elmbjerg, der kommer fra en stilling som seniorprivatrådgiver i Nykredit, hvor hun har arbejdet siden 2010. For fremtiden får hun sin daglige gang i Middelfart Sparekasse på Dalumvej i Odense, hvor hun skal skal arbejde som rådgiver for privatkunder. - Jeg vil gerne have en god relation til mine kunder, og jeg brænder for at optimere den enkelte kundes økonomi, så de kan få deres ønsker og drømme opfyldt. Det er vigtigt for mig at give mine kunder tryghed til at træffe de rigtige økonomiske beslutninger for netop dem og deres familie. Derfor har jeg valgt at arbejde i Middelfart Sparekasse, hvor jeg kan komme endnu tættere på mine kunder. Sparekassen har en god og troværdig plads i markedet, og den enkelte kunde er altid i centrum, og det kunne jeg godt tænke mig at være en del af, siger Nanna Dahlbom Elmbjerg, som allerede bor i Odense. Det har hun gjort siden 2015

Alaa Mourad er ny ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse22.11.2022 07:30:00 CET | Pressemeddelelse

Middelfart Sparekasse har ansat 32-årige Alaa Mourad som ESG- og kommunikationskonsulent. Hun er kandidatuddannet i dansk og statskundskab fra Syddansk Universitet i Odense og har senest arbejdet som organisationskonsulent i Danske Gymnasieelevers Sammenslutning. Nu kaster hun sig over nye udfordringer som ESG- og kommunikationskonsulent i Middelfart Sparekasse, hvor hun får sin faste gang i ledelsessekretariatet på hovedkontoret i Middelfart. Udover generelt kommunikationsarbejde bliver Alaa Mourads fokusområde bæredygtighed på tværs af organisationen. - Bæredygtighed generelt og særligt klimaområdet er på vej til at blive et stærkt reguleret område med krav til både os som virksomhed, vores rådgivning og ikke mindst de produkter, vi tilbyder kunderne. Den regulering skal vi naturligvis overholde, og det har høj prioritet. Vi må ikke glemme de mange gode fortællinger, som knytter sig til bæredygtighed, og jeg glæder mig til at se Alaa folde de mange gode fortællinger ud. At hun også h