Over 300 mærker til børn, samlet på ét sted!

Ja - du læste helt rigtigt! Over 300 populære brands til børn, samlet på ét og samme sted! Det giver dig altså rig mulighed for, at shoppe alle favoritterne, uden du skal handle flere forskellige steder. På www.littlehappy.dk finder du populære mærker, så som Ferm Living, Filibabba, Aykasa, Yumbox, OYOY og mange flere af de populære mærker til børn. Du kan altså få alt hvad du skal bruge, og så kan du endda shoppe det hele, når du sidder hjemme i sofaen og slapper af.

Little Happy har flere tusinde kvalitetsprodukter til børn, og der er virkelig noget til enhver smag. Hos Little Happy finder du både legetøj, interiør til børneværelset, babyudstyr, velvære og meget mere, og derfor kan du altså finde alt det du står og mangler, og få det hele leveret samlet. Shop alt hvad du skal bruge til dit barn, hjemme fra sofaen, og undgå alt for meget stress og jag i en i forvejen travl hverdag.

Indret børneværelset med kendte kvalitets brands til børn

Er det tid til at indrette det perfekte børneværelse? Så tag et kig hos Little Happy, hvor du kan få alt hvad du skal bruge. På et børneværelse er der altid brug for nogle basale ting, såsom en seng, opbevaring af tøj, legetøjsopbevaring, og tekstiler der gør børneværelset både hyggeligt og behageligt for barnet at være på. På de sociale medier er der nogle klare tendenser for, hvordan børneværelset skal se ud, og alle disse trends finder du selvfølgelig også hos Little Happy. Det du skal bruge til et børneværelse er blandt andet:

Børneseng

Hos Little Happy finder du et bredt udvalg af både babysenge og børnesenge, som alle sammen er i den højeste kvalitet, så dit barn kan få den absolut bedste nattesøvn. Du kan finde både en Cam Cam seng, fra den populære Harlequin serie. Derudover finder du også den populære Sebra seng og den velkendte Juno seng, som også er kendt som Lille Per sengen. Udvalget er stort, og det bedste er, at du kan spare 17-30% på alle senge til baby og børn hos Little Happy.

Opbevaring af børnetøj

I en travl hverdag, der skal det bare være nemt at finde noget tøj til jeres barn, inden turen går i institution eller skole. Derfor er det altså også rart med et opbevaringssystem til børnetøjet, som gør det både overskueligt og nemt at finde ud af. Her kan du vælge at bruge en kommode eller et garderobeskab til børn, som gør det hele lidt nemmere. Men for at gøre det endnu mere overskueligt, så kan i, i jeres børnekommode, bruge de populære Aykasa kasser eller HAY kasser, som hjælper dig med at organisere skufferne på en både flot og overskuelig måde. I klædeskabet kan i benytte jer af børnebøjler, for at få det absolut nemmeste overblik over det tøj, som barnet har.

Legetøjsopbevaring

Børn har meget legetøj, og lige meget hvor meget vi prøver, så er det næsten umuligt at holde styr på. Men med en god legetøjsopbevaring, kan i faktisk få styr på alt legetøjet, og på den måde undgå, at børneværelset ser rodet ud. Har barnet en kommode på børneværelset, kan i med fordel gøre brug af Aykasa kasser eller HAY kasser, eller de søde 3 Sprouts opbevaringskasser, mulighederne er mange! De populære Aykasa kasser og HAY kasser fås i en stor størrelse, som bare gør dem perfekte til at blive skubbet ind under sengen, hvor barnet kan opbevare sine store samlinger af for eksempel LEGO eller Barbie.

Tekstiler til børneværelset

Når først de basale ting, såsom møbler og opbevaring er på plads, så er det tid til at gøre børneværelset hyggeligt. Det kan du nemt gøre med tekstiler til børneværelset, som bare kan gøre så meget for et værelse. Du kan for eksempel gøre børnesengen hyggelig med en sød sengehimmel, en blød sengerand og noget dejligt økologisk baby- eller junior sengetøj. Derudover kan du pynte gulvet med et tæppe til børneværelset, og hos Little Happy finder du et bredt udvalg af lige netop disse. Her er det mest populære hos børnefamilierne klart det velkendte OYOY løve tæppe, som giver en rigtig sød stemning på børneværelset.

Spar penge på de mest populære mærker til børn

På Little Happy finder du de mest populære mærker til børn, som du i gennemsnit kan spare 45% på, hvis du bliver en del af Little Happy familien. Du kan for eksempel finde de populære produkter fra By KlipKlap, En Yumbox madkasse til dit barn eller de sødeste tekstiler til børneværelset fra Filibabba. Du kan også finde både Sistema, Aykasa, Ferm Living og mange flere mærker, som alle sammen er med til at give dit barn en fantastisk start på livet, samtidig med at din hverdag bliver så meget nemmere, med mange af de populære produkter, som du finder hos Little Happy