ØreSound Festival program præsentere musikprogram og Melvin Kakooza!

12 - 14 august løber Danmarks nye festival af stablen på 10øren i København, og det er med stolthed at vi i dag, 1 måned før festivalen åbner, kan præsentere det endelige musikprogram sammen med hele Danmarks ynglings vært, Melvin Kakooza som konferencier på ØreSound Festival 2021.

MELVIN KAKOOZA:

Den sympatiske jyde er en vaskeægte entertainer, en showmand som er født til at optræde. Med sin mangfoldigt favnende charme er Melvin Kakooza en helt naturlig garant for den gode stemning. På trods af relativt kort tid i branchen, er Melvin i dag et af de absolut største navne på den danske underholdningsscene.

I 2021 blev han hædret med hele 4 (fire) Zulu Awards for sine bedrifter som entertainer og for sine  værtsroller.

”Med Melvin Kakooza, har vi fundet en konferencier, som er genial til at skabe en god og positiv stemning og som mere end nogen anden formår at skabe et bånd med sit publikum.
Melvin er en ener som står for alle de gode værdier som vi ønsker for vores mainstream musikfestival”

Direktør, Juri Carlsson

PROGRAM:

ØreSound er stolte af at kunne præsentere det fulde Program for ØreSound Festival 2021, som i år er delt op i 3 musikalske temadage:

Torsdag d. 12. august: ØreSound URBAN

Glæd jer til en hel festival dag med alt det bedste fra den brede musikalske Urban genre (R’n’B, Hiphop, Rap, Underground), med store artister fra både ind- og udland bl.a. Grammy vinderen Burna Boy.

Artister: ARTIGEARDIT, B.O.C, BURNA BOY, L.O.C og TESSA.

Urban koncept: NEXT-GEN FREESTYLE BATTLE
I samarbejde med en af de originale founders af MC’s FightNight, har vi udviklet en konkurrence med legenden Pede B som vært hvor nye freestyle rappere hele dagen duellerer i en konkurrence, hvor publikum kan stemme på deres favorit, frem mod at finde den ultimative vinder.

Fredag d. 13. august: ØreSound EDM

Vi sparker weekenden i gang med et brag, ved DJ-performances fra øverste hylde.
Her vil DJ's fra ind og udland gæste ØreSound, så der er lagt op til det de helt store EDM-shows. Vi får bl.a. besøg af grammyvindene CLEAN BANDIT (DJ SET) og Danmarks største internationale Dj, MORTEN.

Artister: BASSHUNTER, CLEAN BANDIT (DJ-SET), HEDEGAARD, MORTEN og TOOMANYLEFTHANDS.

EDM koncept: SUMMER LOUNGE
Imellem koncerterne vil publikum kunne nyde sprøde sommer toner fra nogle af de mest populære DJs fra den danske Clubscene:
Alex Skrindo & Matthi J, Ashibah, Housefrau samt Sebastian Wibe feat. Mads Haaber.

Lørdag: ØreSound POP

Vi runder ØreSound af med en vaskeægte POP dag, hvor gæsterne får muligheden for at synge med tidens mest populære pop-hits fra stærke pop-artister.

Artister: CHEFF RECORDS, DREW SYCAMORE, HUGO HELMIG, LORD SIVA og JUNG.

POP koncept: NEW SOUND
Ved ØreSound New Sound glæder vi os til introducere nye danske artister, imellem koncerterne, som er allerede spilles i radioen og som bliver de helt store navne lige om lidt.
Glæd jer til Bathsheba, Ericka Jane, Pauline og RoseeLu.

______________________________________________________________________

PARTOUT 2.0 kan købes på: www.ticketmaster.dk - læs mere om festivalen på www.oresoundfestival.dk