ØRESOUND FESTIVAL PRÆSENTERER TRE STORE MUSIKNAVNE:

JUNG, TESSA & TOOMANYLEFTHANDS

ØreSound er klar med en række nye, stærke navne til ØreSound Urban, EDM og POP d. 12.-14. august.

Jung har gjort kometkarriere på de danske toplister, og slog deres navn fast med syvtommersøm med deres fantastiske performance til ZULU AWARDS 2020.
Jung har hurtigt slået sig fast til som en landets største artister, når det kommer til live-performance og bliver allerede i folkemunde kaldt Danmarks nye nationalorkester.
’Blitz, baby’ har været et vaskeægte kæmpehit for Jonas Jung, Michael Hovmand og Sigurd Boesen og ØreSound Festival glæder sig til at give publikum en på opleveren med Jung live til ØreSound Pop d. 14. august.

TESSA er navnet på den eksplosive og benhårde kvindelige rapper som har taget Danmark med storm! Hun har i rekordfart fået sat kvindelige rappere på det musikalske landkort og er allerede nu en af de største og mest progressive navne indenfor dansk rap.
TESSA er kommet ind fra højre og har sat ild til det hele - med hendes hits, der tæller ’Ben, ’Okay’, og senest ’Blæstegnen’ i selskab med Orgi-E fra Suspekt. Blandt andet derfor er ØreSound Festival glade for at kunne præsentere den ukronede rap-dronning til ØreSound Urban torsdag d. 12. august 2021.

TOOMANYLEFTHANDS, Københavns ukronede EDM konger er klar til at fyre den af på ØreSound Festival. DJ parret bestående af Anders Kanstrup og Martin Nick, har slået sig fast på DJ-landkortet med deres tunge house-beats og klubvenlige hits. De har optrådt på den største scener i Danmark og leverer kontinuerligt årligt 160 shows i 30 forskellige lande og fredag d. 13. august er de klar til et brag af et show til ØreSound EDM dag.

Der vil i den næste uge løbende blive annonceret flere artister til plakaten. Følg med for seneste nyheder på www.øresoundfestival.dk og vores sociale medier.

Det nuværende line-up er:
Torsdag til ØreSounds URBAN: B.O.C, TESSA
Fredag til ØreSound EDM: MORTEN, TOOMANYLEFTHANDS
Lørdag til ØreSound POP: JUNG

Der vil være mulighed for at købe Limited Partout billetter, Endagsbilletter og VIP billetter. Billetter kan købes via ticketmaster.dk

Billetsalget startede tirsdag d. 11. maj kl. 13.30.