Odicos robotter indtager messerne

Kom og mød Odico på messerne Have & Landskab i Slagelse d. 25.-27. august 2021 samt Rørcenterdagene i Taastrup d. 8. og 9. september 2021. Her kan du blandt andet kan se og prøve den mobile fliseskærerobot, Cut’n Move™.

Skær fliser med en iPad-betjent fliseskærerobot

Odicos ambition er at vise det store potentiale, der ligger i at benytte robotter på en moderne byggeplads, og Odico har i forlængelse af dette udviklet Cut’n Move, som vil ændre anlægsarbejdet, vedrørende fliseskæring som det kendes i dag.

Alle kan betjene en robot!
Kom og vær med på messerne og prøv kræfter med den brugervenlige fliseskærerobot. På standen vil der være en lang række forskellige sten og fliser til skæring samt en sandkasse til lægning af de skårne fliser.

Sådan gør du: Vælg en flise, mål den, indtast dimensionerne i den brugervenlige app på iPad’en, se den robotstyrede klinge skære flisen efter de ønskede mål og læg flisen. Så simpelt er det!

På Rørcenterdagene vil Odico desuden udstille robotskårne støbeforme i EPS, som både er en hurtigere og langt billigere løsning til brug ved renovering eller etablering af brønde, kloak- og regnvandsledninger. Konceptet hedder Well Mate®.

Lars Ellyt, salgschef i Odico A/S udtaler:
Vi glæder os rigtig meget til messerne, hvor vi forhåbentligt skal snakke med en masse fagfolk. Vi vil gerne vise hvorledes Cut’n Move kan gøre arbejdet lettere og sikre et langt bedre arbejdsmiljø – og hvor nemt det egentlig kan være at betjene en robot.”

Odico står klar på Have & Landskab d. 25.-27. august 2021 på standen Torvet 19 og Rørcenterdagene d. 8. og 9. september 2021 på stand nr. 43. Der er gratis indgang til begge messer.

For yderligere oplysninger kontakt salgschef Lars Ellyt, e-mail lars.ellyt@odico.dk, tlf. +45 22 22 12 37

Skær fliser med en iPad-betjent fliseskærerobot

Odico A/S modtager op til 750.000 kr. fra Realdania til robotdrevet reparation af støbeformspaneler12.1.2021 16:43:26 CET | Pressemeddelelse

Første robotfremstillede kommercielle træbyggeri9.11.2020 08:00:00 CET | Pressemeddelelse