Odico flytter til nyt domicil på havnen i Odense

Odico flytter til nyt domicil på havnen i Odense

Det er med stor tilfredshed at vi kan meddele, at Odico 1. juli 2019 flytter til nye faciliteter på havnen i Odense. Siden 2012 har vi holdt til på Peder Skrams Vej 5 i den sydøstlige del af Odense, og det er her, at vi igennem de seneste 7 år har udviklet vores revolutionerende robotteknologier. Grundet den vækst virksomheden har været igennem, er behovet for større faciliteter nu opstået.

”Vi er vokset ud af vores nuværende rammer, hvorfor det har været nødvendigt at finde nye, - dels så vi bliver i stand til at gennemføre ordrer med stor fysisk volumen, dels så vi kan sikre tilstrækkeligt produktionsareal til vore beskrevne planer for de kommende år”
udtaler administrerende direktør Anders Bundsgaard.

Nye faciliteter på Odense Havn

Odico vil fremadrettet være at finde på Oslogade 1. De nye faciliteter gør i større målestok Odico i stand til at udvikle og afprøve nye teknologier i samarbejde med nye såvel som eksisterede samarbejdspartnere. Bygningen rummer attraktive og fleksible kontorfaciliteter for både udvikling og administration, og tilstrækkelig produktionskapacitet til en fremtidig vækstrejse. Bygningerne er desuden meget velegnede i forhold til at kunne byde andre virksomheder og samarbejdspartnere med tilsvarende behov indenfor, og en del af de overtagne arealer forventes således anvendt af strategiske partnere og virksomheder med behov som Odicos.

Vi i Odico ser frem til at byde vores forretningsforbindelser velkommen i de nye rammer.

Første robotfremstillede kommercielle træbyggeri9.11.2020 08:00:00 CETPressemeddelelse